@Poita ,
http://forum.vodafone.co.uk/t5/BlackBerry-10/10-2-1/m-p/1895784#M1518 hier de discussie op het vodafone uk forum.
Zoals ik al eerder heb gezegd ik ben
geen vodafone moderator. ik ben
geen vodafone medewerker
Als je mijn antwoorden gelezen had:
Vodafone kan zover
ik weet een
update tegen houden voor toestellen die ze zelf geleverd hebben. ( hiet staat duidelijk dat ik niet voorledig bekend op dit onderwerp ben, maar dat
volgens mij vodafone de update tegen kan houden)
jij zegt zelf:
BlackBerry pusht de update en het grote voordeel van 10.2 is / was dat
carrier approval niet meer nodig was.
zoals ik al aangeef, dat is
nog wel nodig. Als die wel binnenkomt bij HI, KPN, Tmobile. Dan betekent het waarschijnlijk dat hun hem
WEL geapproved hebben.
Vervolgens zeg ik je weer:
BlackBerry is still
relying on the carriers to first approve the OS build before it gets pushed to you.
(BlackBerry is nog steeds afhankelijk van de providers om eerst de OS goed te keuren. Wanneer het pas aan de klant geleverd word.
Zoals ik al aangaf:
Vodafone houdt de update niet tegen op toestellen die
door hun zelf beschikbaar zijn gesteld. Dus op een Blackberry,
die beschikbaar is gesteld door vodafone. Moet die gewoon binnenkomen. Voor alle andere modellen. Is de fabrikant / verkoper van de winkel verantwoordelijk. Als je een telefoon hebt van vodafone waar die niet op binnenkomt. DUS GELEVERD DOOR VODAFONE. dan moet je de simkaart er uithalen.
Wat
@MacDEV zegt:
Als je een BlackBerry Z30 hebt gekocht buiten Vodafone om ben je genaaid. Ja maar niet door vodafone, maar door je verkoper / blackberry. Want vodafone is hier niet
verantwoordelijk voor. Zij zijn jou netwerk aanbieder, en niet de partij die support moet leveren voor jou toestel.