Jana_Sontag

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Binnenshuis slecht bereik op postcode 3318 CH

Met mijn vodafone heb ik extreem slecht bereik in mijn huis.
Had het ook met mijn bb maar dacht toen dat het kwam door het toestel. Echter nu met mijn Samsung s4 heb ik nog steeds maar 1 streep tot geen. Veel storing als ik bel tot aan wegvallen van degene die ik bel. Is daar iets aan te doen? Want vindt het zonde want heb geen goedkoop abonnement en wil wel graag een normaal bereik thuis. Postcode 3318 ch Dordrecht.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jana_Sontag ,

Wat naar dat je deze problemen ondervindt. Kijk anders even via de Vodafone storing lijst of er iets in de regio van je speelt. Of als er enige verbeteringen worden gedaan aan het netwerk.
Je kunt nog altijd even je simkaart en batterij eruit halen voor 2 minuten en deze hierna opnieuw te plaatsen.
En kijk ook even of je simkaart wel werkt in en ander toestel.

Binnenhuis internetten via 3G raad ik af gebruik dan zo liefst mogelijk Wi-Fi via 4G kan dit wel alleen is 4G nog niet in heel Nederland beschikbaar (want werkt je internet wel gewoon)? Over het bellen ik adviseer je om via de 2G optie bij je mobiel dit te testen 2G staat bekend dat het met bellen erg goed kan omgaan.
Jana_Sontag
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Samsung expert,

De batterij en kaart eruit halen heeft jammer genoeg geen effect gehad.

Het internet werkt wel echter is mijn internet provider thuis soms trager dan die van me mobiel. Dus hij krijg steeds de melding dat de verbinding is ontstaan of onstabiel is. Echter ga ik binnenkort over op een andere provider daarvoor.

Ik weet niet hoe ik op de 2g kom want alles staat op automatisch. En weet dat Dordrecht op 4g zit.

Op mijn werk in Gorinchem valt mijn bereik vaak geheel weg. En Internet half is 3g daar. Maar de wifi van mijn werk is redelijk te doen.

Ik kan kijken of er problemen zijn echter praat ik over een tijd bestek van 2.5 jaar minimaal en is weinig veranderd. En mijn gebouw heeft nu meer dan een jaar ook een telefoon paal op het dak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic