Volgende dag netjes op tijd afgeleverd, maar de dag ervoor heb ik dus vrij moeten nemen voor niets.
BTW mijn abbo zou per vandaag ingaan, heb vanmorgen mijn sim kaart in de telefoon gestopt nog geen netwerk beschikbaar. Hoe op te lossen?
Antwoord van Dynalogic op mijn klacht:
Geboden Oplossing:Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wat vervelend dat het zo is gelopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij hebben dit direct voor u uitgezocht. In het systeem is te zien dat de koerier bij u is langs geweest, maar dat hij problemen had met het vinden van het juiste adres. Dit had natuurlijk niet zo moeten zijn zonder u hier van tevoren over te berichten. Wij hebben dit daarom intern doorgezet naar de leidinggevende van de koerier. Hij zal dit bespreken met de koerier. Hierdoor is de afspraak niet door kunnen gaan, waarvoor nogmaals onze excuses! Ik zie dat de nieuwe afspraak wel succesvol is verlopen. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dit graag van u.
Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Team WeCare Dynalogic