Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Huawei P9 Lite - geen dual sim Alleen-lezen Onopgelost

Sinds deze week kon ik her abonnement verlengen. Aangezien mijn huidige toestel een dual-sim is, heb ik dus gekozen voor de Huawei P9 Lite. Ik heb via Facebook Messenger contact gehad met Vodafone, en...

EricG door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

cellbroadcasting bericht Alleen-lezen Onopgelost

hallo, bij iedere grens overgang krijg ik een sms-je van dat land.kan dat ook stop gezet worden? graag hulp hiermee. ik heb een motorola moto 2e Gen. - android. groet, Nicol

nicol door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ABONNEMENTSWIJZIGING NIET DOORGEVOERD Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone medewerkers, Ik heb telefonisch mijn contract gewijzigd en dit eind februari dan ook oraal vastgelegd. Helaas heb ik nooit een bevestigingsmail gekregen maar ging er vanuit dat het gere...

Primstar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Myvodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een zakelijke abonnement van mijn werkgever ontvangen. Ik kan helaas niet een account op myvodafone aanmaken . Ik weet dus niet hoeveek mb/belminuten etc ik heb.

Fstatus door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Camera (achter) iPhone 6 zwart beeld Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren merkte ik op dat de camera op de achterkant het niet meer doet, bij openen van camera app, of via instagram of whatsapp zie ik niets - alleen een zwart beeld. Op de knop drukken werkt o...

bereik in huis Alleen-lezen Onopgelost

hallo had een vraag ik heb heel slecht berijk in mijn woning 1 tot geen steepje soms valt hij helemaal weg tijdens gesprek buiten heb ik gewoon bereik 2 tot 3 streepjes is hier wat aan te doen voor in...

thoompie door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet buitenland Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Onlangs heb ik een bundel aangeschaft (vodafone you blox) waarmee ik 500mb internet en 50min bel en sms heb. Dit heb ik aangeschaft voor het buitenland, vodafone heeft vermeldt dat mijn blox...

Nielsk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Napster Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een paar keer contact geprobeerd te zoeken via de Vodafone chat om mijn napster account op te zeggen maar elke keer krijg ik een fout als ik halverwege ben met een medewerker, de laatste kee...

Mjamin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

EC keurt fusie Vodafone Nederland en Ziggo voorwaardelijk goed Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/gmzogNoot voor de redactieDIT IS EEN NIET OFFICIELE NEDERLANDSE VERTALING VAN HET OFFICIELE EN FORMELE PERSBERICHT UITGEBRACHT DOOR VODAFONE GROUP EN LIBERTY GLOBAL OP 3 AUGUSTUS 201...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

Vodafone oplichting leugens Alleen-lezen Onopgelost

Begin juni gebeld om mijn abo te beeindigen wat niet is gelukt 22 juni opnieuw gebeld uren aan de telefoon, uiteindelijk werd mij vertelt dat per 22 juli mijn abo zou stop gezet worden. Is dus niet ge...

PietJan12 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MMS ontvangstbevestiging Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Geen idee of dit de juiste plek is, maar ik kon niks beters vinden. Ik heb een vraag over een mms ontvangstbevestiging.Ik heb een mms gestuurd en om ontvangstbevestiging en leesbevestig...

Ariette door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik met mijn BloX in Griekenland, Kriopigi Alleen-lezen Opgelost

Laat ik gelijk met mijn probleem starten, ik hoor in Griekenland data te hebben met mijn Online Only BloX van 1gb 4g (terwijl ik altijd 3g heb.) Maar ik heb op dit moment data maar geen bereik! Ik heb...

Tomodovodoo door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Video's en youtube blijft haperen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik mijn abonnement heb verlengt met de lg g5 heb ik het probleem dat mijn filmpjes die ik zelf heb opgenomen met de camera van de lg en de YouTube video's steeds haperen terwijl het geluid doors...

Chaan door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Eenmalige kosten elke maand op factuur Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Elke maand staat er een bedrag van € 4.57 op mijn factuur van Vodafone. Ovv eenmalige kosten..nergens staat er vermeld om welke kosten dit gaat.

Anpo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik mijn gebruik of mijn rekening inzien met een prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen!Hoe kan ik met een Prepaid nummer mijn gebruik of rekening inzien. Ik heb nergens naar toe gebeld en had twee weken geleden €10 opgewaardeerd en nu zie ik dat iknog maar € 0,12 nog over he...

maryam79 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smsen naar Nederlands nummer in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een Red abbomoment.Nu is het zo dat mijn vriend momenteel op vakantie is in Frankrijk. Hij heeft een NEDERLANDS nummer. Kost het sms naar hem extra geld of valt dit binnen mijn abbomomen...

Svenja1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

cellbroadcasting bericht Alleen-lezen Onopgelost

hallo, bij oversteken van de grens in buitenland komen steeds die vervelende sms berichten.hoe kan ik dit uitzetten? ik heb een motorola moto 2e gen. graag hulp, mijn dank, groet Nicol.

nicol door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

over gestapt naar een abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb me simkaart ontvangen met nummerbehoud ik ben overgestapt van beltegoed naar abonnement van Vodafone maar de simkaart werkt nog niet jammer genoeg Waneer word hij geactiveerd

etienne1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen