VAG-Tech2000

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bezorging Dynalogic

Geen wonder even gegoogeld en toen wist ik genoeg.
Afspraak staan met Dynalogic voor bezorgen Vodafone pakket tussen 17 en 22 uur.
Vanaf 16 uur was ik thuis om 17 uur sms gehad koerier is bij u om 17:25 uur en werkelijk aan de deur geweest volgens klantenservice om 18:12 uur, nou er is helemaal niemand aan de deur geweest! Ongelooflijk slecht bedrijf zeg. Zag al honderden klachten op google klacht.nl en toen begreep ik het pas. Dat Vodafone met zo een bedrijf zaken doet vind ik onbegrijpelijk.
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi VAG-Tech2000,

Wat balen dat het pakket niet is afgeleverd terwijl dat wel gezegd is. Sorry daarvoor!
Heb je inmiddels wel weer contact gehad met Dynalogic om een nieuwe afspraak te maken?
Houd je ons even op de hoogte wat betreft de levering?
VAG-Tech2000
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Volgende dag netjes op tijd afgeleverd, maar de dag ervoor heb ik dus vrij moeten nemen voor niets.
BTW mijn abbo zou per vandaag ingaan, heb vanmorgen mijn sim kaart in de telefoon gestopt nog geen netwerk beschikbaar. Hoe op te lossen?

Antwoord van Dynalogic op mijn klacht:
Geboden Oplossing:Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wat vervelend dat het zo is gelopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij hebben dit direct voor u uitgezocht. In het systeem is te zien dat de koerier bij u is langs geweest, maar dat hij problemen had met het vinden van het juiste adres. Dit had natuurlijk niet zo moeten zijn zonder u hier van tevoren over te berichten. Wij hebben dit daarom intern doorgezet naar de leidinggevende van de koerier. Hij zal dit bespreken met de koerier. Hierdoor is de afspraak niet door kunnen gaan, waarvoor nogmaals onze excuses! Ik zie dat de nieuwe afspraak wel succesvol is verlopen. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dit graag van u.
Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Team WeCare Dynalogic
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
VAG-Tech2000, fijn dat het nu is afgeleverd. Werkt de simkaart inmiddels wel? Meestal start de omzetting rond 09.00 en is dit voor 12.00 afgerond.
VAG-Tech2000
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja hoor alles werkt prima, bedankt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gelukkig! :). Graag gedaan. Topic is bij deze gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic