Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,255Oplossingen
  • 1,688Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Van Vodafone RED Plus E naar Vodafone Black Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Mijn Vodafone RED PLUS abonnement liep af, overgestapt naar Black omdat RED Plus niet meer zou bestaan volgens de verkoper. Bij Red Plus had je de mogelijkheid voor 15 euro extra je in...

Kenrick door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen netwerk diensten in Brielle Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik ben Max Schager uit Brielle, sinds 4 dagen heb ik nu buiten amper tot geen bereik(internet) wat ik toch heel raar vind want hij heeft het altijd gewoon gedaan, erg frustrerend is het als je n...

Verblijf in Duitsland terwijl abonnement afloopt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een sim only abonnement dat over anderhalve maand afloopt. Maar over een aantal weken zal ik voor minimaal 2 maanden naar Duitsland gaan.Het leek me dan handig om mijn abonnement af te la...

Anna1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met 4G-netwerk Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/xsj9e We ondervinden op dit moment problemen met ons 4G-netwerk. Hierdoor kun je problemen ondervinden met het internetten met 4G. We hebben dit probleem op dit moment in onderzoek e...

Thomas door Oud Community Moderator
  • 428 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 17 Likes

Vodafone komt afspraak niet na OPLICHTING Alleen-lezen Onopgelost

Begin juni gebeld om mijn abo te beeindigen wat niet is gelukt 22 juni opnieuw gebeld uren aan de telefoon, uiteindelijk werd mij vertelt dat per 22 juli mijn abo zou stop gezet worden. Is dus niet ge...

PietJan12 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

my vodafone werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafoon ik heb een probleem met My Vodafone op mijn Samsung S7 edge.heb alleen maar een Rood scherm !!!!voor de rest kan ik er niets mee doen, heb de APP al 2 x verwijderd maar niets helpt.heb ...

ndieteren door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Prepaid Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb vodafone 4G Blox, en ik wil dat graag afmelden, zodat ik kan overgaan op de Online Only Blox. Op de site staat dat je een sms moet sturen naar 4000, dat heb ik gedaan, maar dan krijg ik d...

Nieuw abonnement | Tegoed niet zichtbaar op vodafone.nl & app Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone Crew, Sinds 20 juli 2016 ben ik overgestapt van prepaid naar een abonnement. Sinds die tijd kan ik via de Vodafone app niet meer inloggen, wat voorheen wel lukte met prepaid. Ik kan mij...

Onmogelijk hoge rekening data Alleen-lezen Opgelost

Hallo lezersIk heb een probleem en een klacht verzonden naar Vodafone. Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zal de mail hieronder plaatsen (alleen even de namen veranderd erin..) misschien hebben ju...

Bellen naar Nederlands nummer in Spanje Alleen-lezen Opgelost

Wat kost het mij met een Vodafoon Red abbo om te bellen naar een Nederlands mobiel nummer in Spanje?

Gronik door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Reviews nieuwe toestellen Alleen-lezen Opgelost

Ik vind het prachtig dat alle nieuwe toestellen gereviewed worden. Ze werken allemaal prima zolang ze brandnieuw zijn. Ik zou graag reviews willen lezen van toestellen die minimaal anderhalf á twee ja...

Lesly1967 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

My Vodafone probleempje Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb enige tijd geleden een Myvodafone account aangemaakt. Ik kan gewoon inloggen, maar kan niks zien. Ik krijg de melding: "Er ging iets niet goed, probeer het nog eens of neem contact op met de kl...

Sigismund door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Registratie bij Vodafone app 06 is onjuist Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb geprobeerd om met m'n 06nummer te registreren maar hij zegt elke keer dat m'n nummer onjuist isEn ik heb wel 3 keer na gecheckthoe nu veder ??

Gordoow door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen verbinding buitenland Alleen-lezen Onopgelost

zodra ik de grens over ga heb ik geen netwerkverbinding meer.Hier heb ik al last van sinds ik Vodafone Red heb hiervoor een note 3 en nu een galaxy s7 edge allebei hebben ze er last van.Ook krijg ik g...

yoeri104 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer al 3 dagen een verzekering aan te vragenIk heb een silver s7 edge, deze staat niet in de lijst bij het aanvragen, ik krijg continu deze foutmelding Er ging iets niet helemaal goed.Foutcode:...

mjs1987 door Gedreven Meedenker
  • 34 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

online only Alleen-lezen Onopgelost

hallo,ik heb zojuist mijn online only bundel geactiveerd maar ik kan geen gb gebruiken.hoe zou ik het kunnen oplossen?ook staat er op de site dat je 1gb extra krijgt. maar ik heb maar 1gb gekregen. be...

mike2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetten in Belgie Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik betaal 50 euro in de maand voor mijn abonnement in Nederland, best prijzig. Sinds kort heb ik een nieuwe baan, in Belgie. Hier heb ik helaas geen wifi en moet ik dus gewoon op internet...

Peyk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix tegoed bij Verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Zojuist de stappen doorlopen om 3 maanden gratis Netflix te krijgen na mijn Vodafone Red verlenging.Ik heb hier 2 jaar geleden ook al eens gepost, daar het toen ook nog niet vlekkeloos...

manie door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

PDP authentication failure Alleen-lezen Onopgelost

Hello,I am roaming Sweden and have been able to use mobile data ok up until yesterday. Now I receive a PDP authentication failure message when I try to use it.I have performed all the resets in other ...

monofone door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen