My Vodafone account Alleen-lezen Onopgelost
Ik ben een nieuwe klant bij Vodafone. Ik heb gisteren een bestelling (Sim Only) bij Vodafone geannuleerd en meteen een nieuwe bestelling (mét toestel) geplaatst. Daardoor heb ik ook een nieuw klantnum...
Welkom op de Vodafone Community
Ik ben een nieuwe klant bij Vodafone. Ik heb gisteren een bestelling (Sim Only) bij Vodafone geannuleerd en meteen een nieuwe bestelling (mét toestel) geplaatst. Daardoor heb ik ook een nieuw klantnum...
Ik heb voor mijn dochter een gratis simkaart met €5.- beltegoed besteld. De simkaart is binnen en ik heb een opwaardering gedaan en geregistreerd, maar de €5.- staat er niet bij op. Wanneer wordt dit ...
Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Binnekort ga ik een nieuwe telefoon bestellen. En sinds ik 15 ben en dus niet in het geld zwem vroeg ik me af als ik mijn telefoon betaal (720 euro) moet ik da...
Goede avond .Ik heb een klacht .Ik was een maand voor ik kon verlengen aan het kijken op de site wat er allemaal aangeboden werd . Ik zag de note 8 ,die ik ontzettend graag wilde , met als aanbieding ...
http://voda.fo/ne/zvnzk Hallo allemaal,Elke foto en video die je maakt, wordt automatisch bewaard in iCloud-fotobibliotheek en gesynchroniseerd met al je apparaten. Hierdoor heb je op elk gewenst mome...
Ik heb een vraagje over de status van mijn bestelling.Ik heb2 weken geleden een Samsung S8 besteld, deze vervolgens opgehaald bij een PostNL ophaal punt en ik ben vervolgens blij naar huis gegaan. Thu...
Hier ook zo'n wazige situatie. Ik ben een overstapper van die groene naar vodafone. Vrijdag ochtend gepreorderd en 9:05 bevestiging (met ordernummer!) ontvangen. Later ook het contract en lening overe...
Beste Vodafone, Een paar weken geleden heb ik via friends & family een abonnement afgesloten met de samsung S8. Daar was een inruilactie bij waarbij ik 100 euro extra inruilkorting zou krijgen als ik ...
Als ik een vaste lijn nummer bel met mijn vodafone mobiele telefoon krijg ik te horen: dit nummer is niet in gebruik en wordt de verbinding verbroken. Als ik een mobiel nummer bel dan gaat het wel goe...
Met veel moeite mijn telefoon abonnement van mijn zoon overgedragen op zijn naam wat een gedoe maar het is gelukt. Krijgen we zijn telefoonrekening ineens per post denk je als Vodafone dat leuk vind d...
http://voda.fo/ne/qn49uOp dit moment ervaren we een storing met de My Vodafone (app) omgeving waardoor My Vodafone tijdelijk niet of beperkt beschikbaar is. Dit betekent dat je gedurende deze tijd nie...
Hallo iedereen,Ik heb een vraag die denk ik niet zo heel vaak voorbij komt. Op 20/01, verloopt mijn contract bij KPN. In principe zou dit dus betekenen dat ik vanaf 20/11 bij een andere provider een a...
Er is in mijn toestel een nieuwe simkaart gezet maar heb de pukcode van niet. Des gevraagd werd ik naar Mijn Vodafone gestuurd, maar daar zie ik geen optie om het aan te vragen. Hoe kom ik er aan?
Beste mensen, wie weet wanneer Vodafone komt met bellen via WIFI. het vreemde is dat dit al meer dan een jaar beschikbaar is voor klein zakelijke klanten en particulieren, maar dat Vodafone het weiger...
factuur betalen via creditcard
http://voda.fo/ne/mwb2s Op dit moment merken we dat klanten problemen kunnen ervaren met het aanmelden op het 2G-netwerk in de provincies Limburg en Noord-Brabant. Hierdoor is er mogelijk geen spraak ...
Deze inhoud is verouderd en daarom gearchiveerd. Lees meer (Markeren om te lezen) Met de uitfasering van 3G in februari 2020 is er het één en ander verandert op ons netwerk. In dit topic geven we kort...
Hello, excuse me, for few days already my phone is not able to get online due to the PDP Authentication Failure (as it is written). I tried to reload it and reset network settings. Nothing. Can you su...
Ik krijg zo nu en dan een reclame SMS van Vodafone. Geen idee waar ze de brutale moed vandaan halen om midden in ee nvergadering mijn telefoon af te laten gaan voor idiote onzin waar ik niet om heb ge...
Ik zou graag onze zakelijke factuur via email willen ontvangen maar krijg dit niet voor elkaar.Hoe kan ik dit regelen?
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
87 | |
19 | |
10 |