Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Foutcode C1061 Alleen-lezen Onopgelost

Nieuwe NFC Sim geinstalleerd. Ging prima.Daarna Wallet geinstalleer, dat leek prima te gaan.Installatie bleef heel lang hangen op 99% daarna de foutcode C1061. ???Buffer leegmaken, opnieuw installeren...

BKR registratie Alleen-lezen Opgelost

Er wordt gezegd dat je een BKR registratie krijgt als je een nieuw abonnement neemt. Ook als je al geregistreerd staat kun je eventueel geen abonnement krijgen. Geldt dit ook voor een verlenging van j...

Problemen scherm 6plus Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone 6plus die problemen heeft met het beeldscherm. De zogenaamde touch disease. Door een solderingdprobleem met bepaalde chips, werkt de touch mogelijkheid niet meer. Ik heb contact met ...

Bijstellen abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Toen ik in de winkel mijn abbonement afsloot heb ik gevraag of ik mijn abbonement kon opwaarderen en weer terug zetten. Volgens de verkoper was dit geen probleem want de eeste 3 maand waren om te kijk...

Samsung S8 NLAlert Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een S8 maar krijg geen NL alerts of amberalerts binnen. Mijn schoonzus heeft ook een S8 en die heeft ook geen meldingen gekregen zei zit ook bij Vodafone.Wie zou mij kunnen helpen met in...

tegoed en verbruik Alleen-lezen Onopgelost

beste vodafoon mensen, afgelopen weekend hebben jullie onderhoud gepleegt aan de website en app. leuk en aardig maar nu werkt het weer behalve de verbruik en tegoed. als ik in log op de app of de webs...

Levertijd iPhone 5s Alleen-lezen Opgelost

Hallo, mijn Lumia is stuk :(:@, en het beste mobiele OS (win10) is op sterven na dood. Voor mij geen android, en Apple is véél te duur. Dus dan maar een ouwetje, alleen is de iPhone 5s bij Vodafone al...

Alkmaar 4G+ Alleen-lezen Onopgelost

In alkmaar noord is gedeeltelijk 4g+ , echter, vlakbij mijn huis stopt het. Op de uitbreiding tot januari 2018 komt de uitbreiding niet voor, wanneer gaat dat wel gebeuren?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen