Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 999Oplossingen
  • 1,333Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

camera firmware wordt bijgewerkt​. Even geduld....​. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gisteren last van dat de camerefirmware wordt bijgewerkt op mijn Sansung S4.Hij doet na mijn idee niets, het blijft hangen, camera blijft zwart en na een paar minuten wordt de camera uitg...

aijmker door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe factuur betalen? Alleen-lezen Onopgelost

Omdat automatisch afschrijven niet mogelijk is vraag ik me af hoe ik het openstaande bedrag wel kan betalen? Kan dit via mail of SMS?

Kim88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toenemende overlast van onbekende buitenlandse bellers Alleen-lezen Opgelost

Hallo, De laatste weken worden wij (vaak 's nachts) gebeld door buitenlandse nummers in bijv. Albanië en Algerije. De telefoon gaat dan één keer over en stopt dan weer. Terugbellen, wat je wel eens do...

LG G5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik zie dat de Samsung S7 al te pre-orderen is. Is het ook al bekend wanneer de LG G5 te pre-orderen is? Aangezien ze tegelijk werden aangekondigd?

dand door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

App-optimalisatie Galaxy S5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg vandaag een melding over app-optimalisatie. Ik heb vervolgens "altijd optimaliseren" geselecteerd bij bepaalde apps zoals Whatsapp en Facebook.Nu krijg ik alleen geen meldingen meer, pas als ...

Tmja1987 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Free Sim is te klein! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Free Sim thuis besteld, maar nu blijkt het dat deze niet in mij mobiel past. Het is een micro en zou een nano moeten zijn. Hoe kan ik dit oplossen?

Betaalde sms- of internetdiensten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo , Ik wil hierbij een medewerkster van Complaint Services een Compliment geven , het gaat over Lucia * achternaam verwijderd door moderator in verband met privacy*.Ik Heb in Januari me per ongelu...

Afschrijf datum Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben van de week overgegaan op een abbonement bij jullie, maar ik vraag me af op welke data jullie afschrijven? Groetjes Danique

Danique1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kastje naar de MUUR Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone, Op 24 februari hebben wij een abonnement verlengd van mijn vrouw.Enige dagen later hadden wij geen bevestiging dus wederom gebeld. Toen bleek dat er een systeemfout was en dat de bestelling ...

Mobile protect pincode Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn tel is vergrendeld door Mobile protect ??

Abonnement via Coolblue Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week woensdag heb ik in een coolblue winkel een Vodafone abonnement met nummerbehoud aangevraagd. Bij dit abonnement moest een bedrag worden bijbetaald en dit heb ik dan ook voldaan in de winke...

Sanders84 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smart 6 first boot loop Alleen-lezen Onopgelost

hello is er iemand de mij ken helpen...mijn Smart 6 first gaat niet verder dan Powered by android logo..ik heb ook geen back up van mijn data maar he gaat mij om de ding weer aan de praat grijgen..har...

badmice door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MacBook vindt iPhone niet, laadt wel op Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Mijn iPhone maakt geen verbinding meer met mijn MacBook. Wanneer ik met een USB kabel de telefoon en laptop verbindt, laadt de telefoon wel op. Echter komt bij Finder en iTunes geen ve...

Esmee1 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zien welke nummers ik gebeld heb Alleen-lezen Opgelost

Hoi is er een mogelijkheid dat ik een overzicht kan downloaden met de nummers die ik gebeld heb? alvast bedankt, Roy

Na update android 6.0 werkt mobiel internet niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren mijn Samsung galaxy s6 edge geüpdatet naar android 6.0, alleen doet mijn mobiel internet het nu niet meer. Ik heb geprobeerd een nieuwe APN in te voeren, maar dit loste het probleem ni...

Detoxx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen levering simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Het is ook weer niet te geloven hè? Bestel ik vorige week maandag een nieuwe simkaart i.v.m. het aanschaffen van een abonnement. Dus in eerste instantie word de mail niet gestuurd waarin de link verme...

Thomas90 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement wordt maar niet aangepast Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in september telefonisch mijn abonnement aangepast, keurig een bevestiging gekregen maar vervolgens werd de wijziging niet doorgevoerd. Nu al twee maanden aan het bellen, mailen en chatten. All...

Multisim 4G ddns Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb een multisim van vodafone. Nu probeer ik aan mijn multisim een ddns te hangen.Heb probleem is echter dat de router een ip adres in de 10.x.x.x range geeft, maar als ik een ip lookup ...

Verkeerde datum abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb een vraag ik heb mijn abbonnement in september bij jullie verlengt maar nu staat er in mijn vodafone dat mijn abbo vanaf 16 januari is in gegaan en dus doorloopt tot 16 januari 2018 zo zit...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen