Lesley37

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingsregeling afbetaald, maar betaling kan niet gevonden worden.

Ik had een betalingsregeling bij jullie. Netjes afbetaald dus ik kijk van de week bij mijn vodafone staat er. Jammer dat je bent weggegaan. Ik gelijk jullie bellen en nu kunnen jullie me betalingen niet vinden en hebben het uit handen gegeven aan de deurwaarder?! Ik heb het hier zwart op wit staan als bewijs dat het betaald is. Nu ook jullie financelie afdeling gebeld en konden het ook niet terug vinden. Heb zelfs een email gestuud met bewijs ook dat mocht niet baten. Sorry hoor maar wat een zooitje is het bij jullie zeg. Mij dingen beloven aan de telefoon dat alles netjes word geregeld maar jullie helpen mensen alleen maar in de schulden. Ben nu overgestapt naar een concurent van jullie en die handelen alles wel netjes af.
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lesley37

Een abonnement wordt alleen afgesloten als je veel te laat bent met het betalen van je rekening. Je moet dan denken aan een periode van 3 maanden. Ik vermoed dus dat je de rekening pas hebt betaald op het moment dat je dossier al was overgedragen aan het incassobureau. Dat kan in ieder geval verklaren waarom wij je betaling niet meer konden vinden. Het is in ieder geval wel zo dat wij helaas niets meer kunnen doen op het moment dat je dossier is overgedragen aan het incassobureau. Vanaf dat moment kunnen wij namelijk niets meer aanpassen.
Lesley37
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb betaald binnen 3 maanden 26 augustus en eind November. Had ook contact gehad dat ik moest bellen als het bedrag was overgemaakt. Ze zouden me gelijk aansluiten en aansluitingskosten bij de volgende rekening erbij doen. Vind dit echt een slechte service van jullie. Ik heb zoals ik eerder zij bewijs gestuurd maar ik kan er niet veel aan doen als jullie administratie een zooitje is.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lesley37

Het is niet fair om de schuld alleen af te schuiven op je provider. Bij een betalingsregeling geldt het dat een betaling vóór een bepaalde datum bij ons binnen moet zijn. Is je betaling dan niet op tijd dan volgt er eerst een blokkade. Als de betaling dan toch uitblijft wordt het dossier na een paar maanden (meestal 3) pas doorgezet naar het incassobureau. Het is echt niet zo dat je wordt doorgezet naar een incassobureau als je een rekening pas op 1 januari betaalt terwijl de betaling uiterlijk op 30-12 binnen had moeten zijn.

Ik denk dus dat er in dit geval meer aan de hand is dan dat je in je eerste bericht aangeeft. Onze klantenservice kan je hierover meer duidelijkheid geven. Ik kan dat helaas niet via het forum.
Lesley37
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als internet volstaat van mensen die net als ik problemen hebben met jullie lijkt t me stug dat het alleen aan mijn ligt. En nogmaals was de betaling gedaan voor het uit handen ging. Maar ik hoef geen klant meer te zijn bij jullie ben tevreden bij een andere. Kan een slotje op.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic