Clooneyy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon afgesloten ondanks betaling van de rekening

Ondanks het betalen van mijn rekening (inmiddels ruim een week geleden) zie ik tot mijn verbazing dat ik niet bellen kan. Nu ben ik niet in de gelegenheid gebruik te maken van andermans telefoon en kan ik - omdat ik immers ben afgesloten - geen gebruik maken van jullie vriendelijke klantenservice.

Hoe kom ik hier uit? Altijd prettig zo vlak voor de jaarwisseling...

Mvg
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Natuurlijk kun je wel even gebruik maken van een geleende smartphone om naar de klantenservice van Vodafone te bellen. Op telefoonnummer : 0900 - 0940
Dat kan ook met iedere telefoon die verbonden is met een bedrade verbinding. Ook wel vaste telefonie genoemd.
Houd je klantnummer en de datum waarop je hebt betaald, binnen handbereik. Dan wordt je sneller geholpen.

Je kunt ook met Vodafone Nederland twitteren via het account:@VodafoneNL

Chatten met de Vodafone Klantenservice kan vaak ook.

Contact-mogelijkheden genoeg dus.
Maar niet via dit Forum. Daar is dit Forum niet voor bedoeld. En niet voor geschikt. Dat staat duidelijk vermeld in de Forum-voorwaarden en de Huisregels voor dit Forum.

Succes!

Netwerker

Clooneyy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn intentie was ook niet om hier contact te leggen met vodafone v.w.b. mijn 'probleem' maar om een alternatief toegewezen te krijgen (zoals jij dat hierboven keurig doet). Ik weet nu welke wegen er zijn die ik kan bewandelen om dit opgelost te krijgen.

Ik zal jullie huisregels niet meer overtreden! :'(

Mvg,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic