Smurfin4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingsregeling aanvragen

Heb wat achterstanden  heb geen loon door corona wat kan ik doen wil niet afgesloten worden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Smurfin4 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je in deze crisis tijd ook nog eens problemen hebt met je salaris en/of betalingen. Echt heel erg! Maar dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je hiermee niet helpen. Omdat je er gelukkig op tijd mee komt. Het kan door omstandigheden gebeuren dat je een rekening niet in één keer kunt betalen. Je kunt dan een betalingsregeling aanvragen om het openstaande bedrag in termijnen te betalen. Zo voorkom je de vervelende gevolgen van een betalingsachterstand.

 

Je kunt een regeling aanvragen als.....

  • Je een openstaand bedrag in meerdere termijnen wil betalen
  • Je nog geen betalingsregeling hebt. Je kunt pas een nieuwe regeling aanvragen, als de andere is afgelopen.
  • Je nog geen brief hebt ontvangen van een incassobureau. Is dat wel het geval? Neem dan contact op met het incassobureau.

Belangrijk om te weten

  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • We kunnen besluiten je abonnement (deels) te blokkeren zolang de regeling loopt
  • We sturen je een bevestiging zodra je aanvraag akkoord is. Bij vragen, nemen we contact met je op.

Lees deze pagina en vul alle gegevens in. Vodafone zal dan contact met je opnemen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/betalingsregeling.shtml

Succes en heel veel sterkte! 
Mocht het niet lukken, er komt ook een Vodafone medewerker online en die zal je bericht ook oppakken. Maar bovenstaande pagina kan je al aangeven dat je in termijnen wil betalen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Smurfin4 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je in deze crisis tijd ook nog eens problemen hebt met je salaris en/of betalingen. Echt heel erg! Maar dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je hiermee niet helpen. Omdat je er gelukkig op tijd mee komt. Het kan door omstandigheden gebeuren dat je een rekening niet in één keer kunt betalen. Je kunt dan een betalingsregeling aanvragen om het openstaande bedrag in termijnen te betalen. Zo voorkom je de vervelende gevolgen van een betalingsachterstand.

 

Je kunt een regeling aanvragen als.....

  • Je een openstaand bedrag in meerdere termijnen wil betalen
  • Je nog geen betalingsregeling hebt. Je kunt pas een nieuwe regeling aanvragen, als de andere is afgelopen.
  • Je nog geen brief hebt ontvangen van een incassobureau. Is dat wel het geval? Neem dan contact op met het incassobureau.

Belangrijk om te weten

  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • We kunnen besluiten je abonnement (deels) te blokkeren zolang de regeling loopt
  • We sturen je een bevestiging zodra je aanvraag akkoord is. Bij vragen, nemen we contact met je op.

Lees deze pagina en vul alle gegevens in. Vodafone zal dan contact met je opnemen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/betalingsregeling.shtml

Succes en heel veel sterkte! 
Mocht het niet lukken, er komt ook een Vodafone medewerker online en die zal je bericht ook oppakken. Maar bovenstaande pagina kan je al aangeven dat je in termijnen wil betalen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1101Oplossingen
  • 1187Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @Smurfin4

Ontzettend naar dat de Corona-crisis bij jou ook nog eens ervoor zorgt dat je geen inkomsten binnenkrijgt. Dat maakt de situatie nog onzekerder en erger dan deze al is.. Ik zie dat @Energieboy je al ontzettend handige informatie heeft toegestuurd. Heb je online al een regeling aangevraagd? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic