Hoi @Smurfin4
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je in deze crisis tijd ook nog eens problemen hebt met je salaris en/of betalingen. Echt heel erg! Maar dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je hiermee niet helpen. Omdat je er gelukkig op tijd mee komt. Het kan door omstandigheden gebeuren dat je een rekening niet in één keer kunt betalen. Je kunt dan een betalingsregeling aanvragen om het openstaande bedrag in termijnen te betalen. Zo voorkom je de vervelende gevolgen van een betalingsachterstand.
Je kunt een regeling aanvragen als.....
- Je een openstaand bedrag in meerdere termijnen wil betalen
- Je nog geen betalingsregeling hebt. Je kunt pas een nieuwe regeling aanvragen, als de andere is afgelopen.
- Je nog geen brief hebt ontvangen van een incassobureau. Is dat wel het geval? Neem dan contact op met het incassobureau.
Belangrijk om te weten
- Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
- We kunnen besluiten je abonnement (deels) te blokkeren zolang de regeling loopt
- We sturen je een bevestiging zodra je aanvraag akkoord is. Bij vragen, nemen we contact met je op.
Lees deze pagina en vul alle gegevens in. Vodafone zal dan contact met je opnemen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/betalingsregeling.shtml
Succes en heel veel sterkte!
Mocht het niet lukken, er komt ook een Vodafone medewerker online en die zal je bericht ook oppakken. Maar bovenstaande pagina kan je al aangeven dat je in termijnen wil betalen.