sanderjoe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling

Goedenavond,
Ik heb afgelopen week een bericht ontvangen van een achterstallige betaling die nog voldaan moest worden vóór donderdag 20 maart. Zo niet, wordt het abbonnement geblokkeerd en worden er extra kosten in rekening gebracht. Nu is het betaald, optijd, alleen geeft myvodafone nogsteeds aan dat de rekening betaald moet worden. Ligt dit aan het verwerkingsproces of is er iets mis gegaan met de betaling?

Mvg, Sander
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sanderjoe ,

Ik denk dat dit proces nog even verwerkt moet worden in de MyVodafone app. Neem anders eens contact op met de klantenservice dit kan zowel online als via de telefoon.

Zo kun je gebruik maken van: Twitter, Facebook en de Live chat. Zo ben je toch verzekerd of het wel of niet goed is aangekomen.
Support: https://www.vodafone.nl/support/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic