Hallo,
vandaag viel mijn Galaxy S3 ineens uit en starte daarna vanzelf weer op en bleef hangen op het logo, het logo verscheen voor 2 sec en verdween daarna weer waarop dit zich weer herhaalde. Nu las ik dat je het systeem kon resetten als je de volumeknop + menuknop en aan/uit knop tegelijk in houd. dit deed ik en toen verscheen dit reset menu waarna het na 2 seconden weer wegviel en daarna weer terugkwam. eigenlijk hetzelfde als bij het logo. nu kwam ik er achter als ik alleen de volume knop en de menu knop inhield zonder de aan/uit knop ik ook in dit reset menu kwam. Dit betekent dus dat mijn aan/uit knop de hele tijd ingedrukt blijft, al is dit wel raar want deze doet het wel gewoon... je voelt het klikje.
Ik ben al bij een vodafone filiaal geweest alleen konden zij hier niks mee, ook krijg ik geen leentoestel mee als ik mijn toestel opstuur omdat ik hier geen recht op heb.
Hierna ben ik naar hi gelopen en deed ik alsof ik een abbonement bij deze provider heb lopen. Ik heb mijn verhaal gedaan... en als antwoord kreeg ik; omdat je 2 jaar garantie op je telefoon hebt gaan we de jouwe innemen en krijg je van ons een nieuwe mee. Helaas moest ik toen toegeven dat ik bij vodafone klant ben, waar ik nu dus achteraf flink van baal.
Om het verhaal af te sluiten, zijn er meerdere mensen met dit probleem en hoe is dit verholpen.
Groetjes,
Ramon