MrS01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling laatste rekening na opzeggen abonnement

Per 04-04 loopt mijn abbonement bij Vodafone af en wordt mijn nummer overgezet naar een ander provider, dit is door beide partijen bevestigd. Nu vroeg ik me af hoe de bataling in april verloopt. Ik neem aan dat ik niet voor de volledige maand hoef te betalen, maar hoe zit het precies.
Alvast bedankt!


(edit: Moderator Arina: ik heb even de titel veranderd zodat mensen met dezelfde vraag dit makkelijker kunnen vinden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Het bedrag dat je van Vodafone terugkrijgt zal na opmaak van de eind-factuur vaak binnen ca. 2-4 weken op je rekening worden gestort.

Bekijk in context

7 Reacties 7
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Abonnementsgeld wordt voor een hele maand in rekening gebracht. Na afloop van je contract wordt een eind-factuur opgemaakt en wordt berekend hoeveel je teveel (of bij meer verbruik, te weinig) betaald hebt.

Je betaald dus echt voor de periode dat je abonnement heeft gelopen.

Uit mijn hoofd kan het ongeveer 6 weken duren voor je een eind-factuur zult ontvangen.

Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.
MrS01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor uw snelle reactie,

het bedrag wordt dan automatisch terug gestord?

mvrg
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Het bedrag dat je van Vodafone terugkrijgt zal na opmaak van de eind-factuur vaak binnen ca. 2-4 weken op je rekening worden gestort.

marrianne75

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone echt een ellende op 16 september aangesloten 2 weken niet kunnen bellen krijg ik een mail van Vodafone dat ik per direct zonder kosten mag over stappen alleen het toestel betalen brengen ze gewoon alles in rekening wat niet volgens afspraak is gewoon ff meer dan 100 Euro extra betalen gewoon ronduit belachelijk heb niks aan de hele aansluiting gehad echt een aanfluiting vodafone en hun afspraken. Betaal alleen volgens de afspraak en geen cent meer
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
marrianne75, dat is inderdaad niet prettig. Ik raad je aan om dit met onze klantenservice te bespreken. Via het Forum kunnen we je hier niet mee helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic