Benster05

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaaldatum

Betaaldatum wijzigen

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @dannydio 
Ik heb de incassodatum verplaatst. Dit zal vanaf de factuur in december rond de 25e zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten.

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb de incassodatum aangepast naar de 26e. Dit zal vanaf de factuur van maart zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten @denna89 

Bekijk in context

15 Reacties 15
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hallo @Benster05 ,

Als je graag je incassodatum wilt aanpassen naar bijvoorbeeld het einde van de maand, vul dan even in je profielinstellingen je gegevens aan. Dan kan je vraag worden verwerkt, laat ook even weten op welke datum dit mag. Of neem contact op met de klantenservice (1201), dan kan dit ook worden geregeld.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Benster05 

Welkom op de community.
Het is zeker mogelijk om de incasso datum te wijzigen. Rond welke datum wil je de incasso hebben? 
Kun je daarnaast de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik dit in orde voor je maken. 

dannydio

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi,

Ik wil ook graag de incasso datum wijzigen naar de 25e van de maand als dat kan.

groet,

Mario

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @dannydio ,

Welkom op het Vodafone forum! Dat is zeker mogelijk.

Vul hiervoor even de gegevens in via je profielinstellingen, dan kan je verzoek vanaf maandag in behandeling worden genomen.

Fijn weekend!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@dannydio kun je de gegevens aanpassen in je profiel? Dan kan ik dit in orde maken voor je. 

dannydio

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes, heb ik gedaan. Alvast bedankt voor de moeite!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @dannydio 
Ik heb de incassodatum verplaatst. Dit zal vanaf de factuur in december rond de 25e zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten.

dannydio

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks!

Merel1998

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vodafone,

Graag zou ik mijn incassodatum naar de 25e willen hebben.
Mvg,

Merel

Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Merel1998 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen.
Je mag hiervoor @Steven VF  , hij werkt bij Vodafone, een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Hij kan je verder helpen met het bekijken van deze gegevens.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Merel1998

Welkom op de Community van Vodafone
Ik heb de incassodatum aangepast naar de 25e. Dit zal vanaf de factuur van maart zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten.

denna89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vodafone,

Graag zou ik mijn incassodatum naar de 26e van de maand willen verplaatsen.

Alvast bedankt. 


Mvg,

Dennis

Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @denna89 
Stuur de volgende informatie naar @Louis en hij zal voor je kijken of het mogelijk is en zal het dan voor je aanpassen. Stuur aub de gegevens wel via een privé bericht zodat alleen hij deze informatie kan lezen en verder niemand anders (dus niet hier op de open community plaatsen). 

Wat moet je dan sturen via een privé bericht?
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.


LET OP: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, daarom zal het pas na het weekend worden opgepakt!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @denna89,

Dankjewel voor je gegevens via een bericht aan mij. Ik heb zojuist een reactie terug gegeven omdat ik nog een aantal gegevens mis.
Ik hoor graag van je!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb de incassodatum aangepast naar de 26e. Dit zal vanaf de factuur van maart zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten @denna89 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic