AnoopBhairo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling retour toestel vermist

Goedemorgen,

heeft er iemand ervaring met retourneren van een bestelling.

Op 5 oktober 2017 toestel netjes retour gestuurd. Op 9 oktober 2017 via PostNL bericht gekregen via track en trace dat het pakketje afgeleverd is bij Vodafone Retourenverwerking. 24 oktober gebeld met status order en die verteld dat het distributiecentrum pakketje heeft ontvangen maar dat de telefoon niet is opgeboekt. Nu moet ik zelf via vodafone een vermissingstraject laten opstarten terwijl ze zien dat het pakketje daar maar ligt te liggen... ik snap dit niet waarom het niet opgepakt wordt door Vodafone zelf. Door dit geintje loop ik nu de pre-order van de iphone X mis ! Iemand ervaring hiermee?
6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
AnoopBhairo, welkom op het Vodafone Forum! Dat is inderdaad een aparte situatie. Heb je inmiddels al een update over deze zaak ontvangen?
AnoopBhairo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja het toestel is aangekomen bij Vodafone distibutiecentrum en vanaf daar is het ineens vermist. Ik heb per 26-10-2017 mijn abonnement opgezegd.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer om te lezen@Anoop. Ik ga ervan uit dat onze collega's dit alsnog voor je weten op te lossen zodat het toestel terecht komt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic