PliegerPaul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling nieuwe simkaart

Ik heb gisteren een nieuwe simkaart besteld.  Ik heb echter geen bevestigings-email ontvangen.

 

Vraag is: heb ik nu een simkaart besteld?  Of is deze niet bij jullie binnen gekomen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @PliegerPaul ,

 

Gaat het om een Prepaid of Sim-only bestelling? Heb je al even in je spam box gekeken, daar wilt de bevestiging ook weleens belanden. 

Mocht je het zeker willen weten, neem dan even contact op met de klantenservice. Of vul even de gegevens van je profiel aan, dan kan een moderator morgen even met je meekijken.

Over het algemeen ontvang je de bevestiging binnen 48 uur.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @PliegerPaul ,

 

Gaat het om een Prepaid of Sim-only bestelling? Heb je al even in je spam box gekeken, daar wilt de bevestiging ook weleens belanden. 

Mocht je het zeker willen weten, neem dan even contact op met de klantenservice. Of vul even de gegevens van je profiel aan, dan kan een moderator morgen even met je meekijken.

Over het algemeen ontvang je de bevestiging binnen 48 uur.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @PliegerPaul 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je nu wilt weten of je bestelling wel goed is doorgekomen. Ik zie dat @SamsungExpert je al heeft voorzien van raad en daad. Was de e-mail toevallig in de spam inbox beland? Zo niet, dan raad ik je even aan om mijn collega's te bellen op 0800-0560 (gratis). Zij kunnen je alles vertellen over jouw bestelling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic