Rpruntel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling geannuleerd?

20 jaar abonnee. Verlenging geplaatst.... abonnement reeds gewijzigd maar bestelling opeens geannuleerd. Jaja, lekker bezig vodafone. Dus dat jullie een verkeerd factuuradres noteren voor de zoveelste x gaat mn bestelling niet door. Ging er juist om om weer een tweede telfoon in huis te hebben aangezien er 1 is gecrasht. Nu denk ik maar een ander abonnement te nemen bij andere provider om toch maar een telefoon op te kunnen halen en mn huidige abonnement bij jullie af te laten lopen. Lekkere service jongens. Knap gedaan.
4 Reacties 4
Rpruntel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou wordt ie helemaal mooi.
Bestelling geannuleerd en evengoed net een koerier voor de deur met de nieuwe telefoon. Lekker duidelijk vodafone.
Zien wel hoe dit afloopt. Telefoon gaat iig niet retour. Mwhahaha.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om voor de zekerheid hierover te bellen met 0800-0560
Vanuit hier kunnen wij helaas niet controleren waar het precies mis gaat. Dit is omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen en daardoor alleen kunnen adviseren. Mijn collega's daar kunnen met je mee kijken en dit eventueel intern doorspelen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Rpruntel, heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Ik ben benieuwd of het opgelost is.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Helaas hebben we niets meer van je gehoord. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic