Suus99
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling geannuleerd maar nog steeds wordt het toestel berekend met kosten.

Jammer dat de topics hier afgesloten zijn voordat er de kans is gegeven om te kijken of er een oplossing is gekomen. Vorige week netjes weer gebeld. Heel aardige dame aan de telefoon die graag wou dat ik meer vertrouwen in vodafone zou krijgen. Ze zou alles monitoren of het nu goed zou komen. Ik zou ook dezelfde dag nog een mailtje van haar ontvangen ( wacht ik nog steeds op). Het kon wel een dag of 5 duren voordat ik mijn geld terug had omdat eerst de lening uit het systeem gehaald moest worden zodat daarna terug betaald kon worden. In my vodafone staat de niet bestaande lening nog steeds in het systeem! 28 september hebben jullie al een bevestiging gestuurd dat de telefoon retour was gekomen! En nu staat de lening er nog steeds in. Ik wil graag mijn geld terug!

hieronder het topic wat al was afgesloten. ( als de collega's van de helpdesk even snel in oplossingen als jullie met afsluiten topics had ik daar geen probleem mee. Maar zit nu dus nog op het mailtje te wachten wat ik vrijdag zou krijgen.. )




Hallo,

Ik heb vorige maand een telefoon bij jullie besteld. Keurig gekregen maar na 9 dagen had ik nog steeds geen werkende simkaart. Ik heb in die 9 dagen heel veel contact gehad met de helpdesk maar niemand kon me aan een werkende simkaart helpen. ( order zat vast werd mij verteld, waardoor er geen simkaart gekoppeld kon worden) . Na 9 dagen heb ik het opgegeven en de telefoon naar een vodafone winkel gebracht. 28 september ook ontvangstbevestiging gekregen via mail. Ik heb weer een paar keer contact gehad met de helpdesk oa omdat de lening voor deze telefoon nog steeds in myvodafone stond. Zou allemaal goed komen ik had alleen wat geduld nodig. Helaas helaas helaas. Ook dit is weer niet goed gegaan. Vandaag een flink bedrag van mijn rekening afgeschreven en in my vodafone staat nog steeds de lening. Ook dit is dus weer niet goed gekomen!! Ik wil graag mijn geld terug en dat in jullie systeem ook de goede situatie staat, nl dat ik geen nieuwe telefoon heb en dus ook geen lening! Hoe krijg ik dit voor elkaar zonder weer uren in de wachtrij van de helpdesk te wachten?
icon
Beste antwoord door Steven
Hoi @Suus99

Welkom op de community!
Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent en zo snel mogelijk het bedrag terug wilt hebben.

Via mijn collega's van de afdeling status order 0800-0560, dient het toestel retour geboekt te worden. Daarnaast kunnen zij zodra dat gebeurt is ook het terugboeken aanvragen. Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier niet voor je in de systemen om dit te regelen voor je.
Ik hoop dat alsnog snel opgelost wordt voor je!
Bekijk origineel
1 Reactie 1
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Hoi Suus99

Het topic is gesloten omdat wij het niet vanuit hier voor je kun oppakken zoals ook in het bericht werd aangegeven.
Als er door een collega beloofd wordt om een mail te sturen, is ook dit iets wat we niet vanuit hier opnieuw kunnen sturen. Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen wegens privacy redenen. Het forum is bedoelt voor vragen die gesteld worden door klanten en beantwoord worden door andere klanten.

Ik kan me voorstellen dat je hierdoor niet verder bent geholpen, maar hiervoor heb je een collega nodig van de klantenservice. Mijn collega's kunnen voor je controleren hoe het ervoor staat en wat er nog gedaan dient te worden betreft de kosten etc.

Uitgelicht topic