Kzme03

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Databundel verbruikt

Hallo ik krijg 16 november 15:22 een bericht dat me 2de bundel van 10gb van Ziggo ingaat

Later 30 minuten later krijg ik dat ik over 80 procent ben maar op die tijden zit ik op kantoor ik heb die berichtjes vandaag pas gezien vrijdag 19 oktober ik weet dat ik tijdens die uren niet op mijn telefoon ben geweest en vind het heel knap dat ik dan bijna 10 gb in 30 minuten heb opgemaakt ik had het vandaag pas door toen ik sms kreeg van 80 euro over je bundel heen wat voor mij onmogelijk is in 20 minuten is onmogelijk vooral als je op je niet op je telefoon zit om te gebruike zie tabel hieronder wil ik 120 minuten film kijken gebruiken gebruik je 1,5 gb. Zou ik hier op een terug koppeling mogen werd ook al niet geholpen bij klantenservice wat dit zijn onmogelijke kosten schrik er echt van
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Kzme03, ik begrijp dat dit niet fijn is. We meten alleen je daadwerkelijke verbruik, niets anders. Er is dus iets geweest wat het heeft verbruikt. Hiervoor kun je het beste je datateller raadplegen. Zie ook de informatie in dit topic: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/dataverbruik-tips-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven-51304

Dit topic is gesloten aangezien we je via het Forum geen andere informatie kunnen geven.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic