Paulpoelatra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bereik VodAfone op camping Bakkum

Ik zit een aantal maanden van het jaar heel regelmatig op Camping Bakkum. Als zzper werk ik vanuit daar en ben dus afhankelijk van telefonie en data.. Ik heb zakelijk vodafone black afgesloten met daarbij de verwachting dat ik met landelijke 4g dekking goed zou moeten kunnen werken vanaf lokatie. Maar het bereik is compleet ruk. Na meerdere malen te bellen met de klanten service werd gemeld om de netperform app te downloaden. MAar deze geeft bij opstarten te melding dat hij niet werkt omdat de servers niet bereikt kunnenworden.
maar ook bellen werkt amper. Het is ook al meerder keren voorgekomen dat tijdens gesprek met de helpdesk de verbing verbroken wordt door slecht signaal. Mijn telefoon is ook halverwegen de dag al leeg omdat de telefoon continue naar verbinding aan het zoeken is. Nu wordt er ook vanuit vodafone gemeld dat het nu eenmaal moelijl is in duingebied en bos. Daarom heb ik op mijn dochters telefoon een Tele2 abbonement genomen. Op dezelfde lokatie met delzfde telefoon heb ik bij tele2 2-3 streepjes 4g te pakken . Mijn Vrouw hetleft vanuit werk KPn en ook die heeft prima bereik. Er lopen hier op deze camping van April tm september op drukke dagen 12,000 mensen rond... Onder de families die een seizoensplek hebben zitten veel zzp ers en andere werkende mensen die bereikbaar moet zijn. Op Facebook is er een group met 1400 leden die hier vast staan en een kleine rondvraag over het bereik geeft hetzelfde beeld... het bereik is alleen bij vodafone echt slecht en iedereen adviseerd elkaar over welke verbinding je dan moet hebben. Ik weet dat de lokatie ergens op een lijstje staat bij vodafoon ter verbtering. Maar zou graag willen horen wanneer we verbetering kunnen verwachten. Als de andere het kunnen? Waarom Vodafone dan niet. Data is een maar nauwelijks tot niet kunnen bellen is toch niet meer acceptabel 😞 ,
ik ben verder een tevreden klant met ziggo en vodafone al jaren... maar als er echt niet eens duideijk wordt wanneer dit word opgelost zal ik toch op een ander provider moeten overgaan. Middels dit forum zou ik graag eens van anderen willen horen in de buurt af ze zich in dit probleem herkennen.
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Paulpoelatra,

Natuurlijk wil je gewoon bereikbaar zijn! Je geeft aan dat de locatie al op ons lijstje staat om mee aan de slag te gaan. Is dit naar aanleiding van een melding van jou?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic