the-eclipse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beperkt Internet Blox

Ik heb sinds enige tijd de beperkt internet blox aanstaan.
Nu heb ik al een aantal keer ervaren dat als ik richting het einde van mijn data bundel ga ik al voortijdig geknepen word met mijn snelheid. Zo ook deze maand.

Ik kan vrijwel niks meer. (is ook de bedoeling) maar als ik dan in de My Vodafone app kijk naar mijn tegoed staat dat ik daar nog 612Mb over heb. Ook na contact met de klantenservice via de app blijkt dat ik nog rond de 700Mb over heb.

Toch erg vreemd dat ik nog steeds niks kan met mijn telefoon & tablet.....

Ik zou toch wel erg graag willen weten wat hier nou aan de hand is aangezien dit niet de eerste keer is....
Ik heb de vorige keer weer meer contact gehad met de klantenservice van Vodafone dan met mijn eigen familie en vrienden. Vandaar dat ik het nu maar eens via het forum ga proberen omdat ik het idee heb dat Vodafone een mijn van het kastje naar de muur stuurt..

4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@the-eclipse

Dat is natuurlijk niet zo handig! Zou je de eerstvolgende keer dat je dit merkt eens een speedtest willen uitvoeren? (buitenshuis geeft het meest representatief resultaat). Post je resultaten dan hier zodat we via het forum met je mee kunnen kijken.
dboer1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb afgelopen maand exact het zelfde probleem gehad. Het is alleen te omzeilen door je Bolx datbeperking uit te zetten.
Vodafone heeft aan mij bevestigd dat er problemen met deze Blox zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @dboer1 , heb je contact gehad met de klantenservice? Ik gebruik de Beperkt Internet BloX zelf ook, maar ik wordt echt pas geknepen zodra ik de limiet heb bereikt (zoals het hoort). Wellicht dat er bij een klein gedeelte van de klanten iets mis gaat. Dat kan altijd het beste gemeld worden bij onze klantenservice. Dan kan het door onze technici worden onderzocht.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien de TS niet meer heeft gereageerd zal ik een slotje op dit topic zetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic