2005ah

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed verdwijnt zonder te bellen, zonder te roamen

Ik heb 28 maart 20 euro beltegoed geplaatst, nu is er 18,46 euro over terwijl ik niet bel, niet het internet opga en enkel alleen thuis wifi gebruik voor af en toe whatsapp. Ik heb de telefoon niet om te bellen, alleen in noodgevallen maar die zijn gelukkig niet geweest. Ik moest er 20 euro opzetten omdat anders het beltegoed sowieso naar 3 mnd verdwijnt. Ik wil graag dat het geld teruggestort wordt. Dit is diefstal!
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @2005ah ,

Ik kan je zo niet aangeven wat hier precies de reden van is. Wellicht dat je (onbewust) toch verbinding met het internet hebt gemaakt. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze collega's van de klantenservice. Zij kunnen met je gegevens precies zien wat hier de reden van is.
anja1972

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafoon.

Wij hebben prepaid pakket en hebben op 13 maart jl. nog het bel te goed opgewaardeerd. Nu is inmiddels € 4,00 verdwenen en wij hebben niet gebeld. Kunt u uitleggen hoe dit kan ?

gr. Fam. Leijsten
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@anja1972

Op het forum kunnen we er alleen maar naar raden, dus we kunnen je dat hier niet met zekerheid vertellen. Als je het zeker wilt weten kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice.
nuclearjasper

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is het grote probleem dus... DAT CONTACT OP NEMEN KOST OOK GELD WAT OOK DIEFSTAL IS! Daarom vragen wij het op de forum want dat is gratis...
MariekeB

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem en zo te zien wel meer mensen. Eergisteren heb ik 10 euro opgewaardeerd, één smsje verstuurd en vandaag is er meer dan 3 euro weg. Vodafone, waar is mijn beltegoed?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb dit topic gesloten aangezien in de regels duidelijk is aangegeven dat er geen individuele issues op het forum geplaatst mogen worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic