Wvanlamoen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox tarief

Zojuist een extra 400mb data blox afgesloten. Want einde van de maand en MB's op enzo, je snapt het wel.
Nu lees ik dit in de voorwaarden;

"De minimumduur voor het aangaan van Vodafone BloX is een volledige kalendermaand. Indien je een Vodafone BloX gedurende een kalendermaand aanvraagt, kun je het resterende gedeelte van die kalendermaand plus de opvolgende maand gebruikmaken van de Vodafone BloX en wordt deze ook bij je in rekening gebracht."

Betekend dit dat ik nu zowel deze als volgende maand het bedrag van €6.50 (kosten van de 400mb blox) gefactureerd krijg? Misschien staat het enkel wat onhandig geformuleerd want het lijkt me zeer vreemd als dit echt het geval zou zijn.

Mvg,
Willem
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Wvanlamoen,

Het volgende is ook terug te vinden op de website: "BloX Extra Data wordt automatisch verlengd. Je kunt de bundel uitzetten door te sms'en naar 4000. De BloX wordt dan aan het einde van de volgende maand uitgezet." Dit betekend dat deze toevoegingen een maand opzeg termijn hebben.

Bij de meeste abbonementen is het mogelijk te kiezen tussen bijvoorbeeld de 400 MB Blox en de Eenmalig 400 MB Blox waarbij de eerste een opzeg termijn heeft en de andere dat niet heeft zit er wel een prijs verschil tussen.

Met vriendelijke groet,
MrMister

Bekijk in context

2 Reacties 2
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Wvanlamoen,

Het volgende is ook terug te vinden op de website: "BloX Extra Data wordt automatisch verlengd. Je kunt de bundel uitzetten door te sms'en naar 4000. De BloX wordt dan aan het einde van de volgende maand uitgezet." Dit betekend dat deze toevoegingen een maand opzeg termijn hebben.

Bij de meeste abbonementen is het mogelijk te kiezen tussen bijvoorbeeld de 400 MB Blox en de Eenmalig 400 MB Blox waarbij de eerste een opzeg termijn heeft en de andere dat niet heeft zit er wel een prijs verschil tussen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien Wvanlamoen niet meer heeft gereageerd ga ik ervan uit dat het bericht van MrMister de vraag heeft beantwoord. 😄

Ik zal dus ook het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic