Wimpiev

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beloofde Black Friday korting niet ontvangen

Mijn zoon is op 22 november 2018 (tijdens Black friday deals) overgestapt naar Vodafone. Hij heeft daar een sim only red super afgesloten. Incl dubbele data (agv ziggo) 5€ korting (agv ziggo) en 4€ koeting agv de black friday deal. Nu twee maanden later vijna alles goed. Wat niet goed gaat is de beloofde 4€ korting agv de black friday. Meerdere telefoontjes aan gepleegd en Vodafone lijkt niet in staat om die beloofde korting in te regelen. De opegtermijn is inmidels voorbij, maar anders hadden we al lang opgezegd (zijn nu aan het onderzoeken hoe we alsnog onder het abbonement uit kunnen komen, tenzij Vodafone gaat doen wat ze hebben beloofd)) Wie van vodafone kan nu eens zorgen dat de beloofde 4€ korting alsnog wordt toegewezen?
11 Reacties 11
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Wimpiev

Welkom op de Comunity!
Ik kan mij voorstellen dat je een beetje klaar mee bent. Ik ben het met je eens, dat als je een abonnement afsluit met een actie, de actie ook toegekend moet worden.
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter, dan kijken we graag het contract na en het abonnement etc., zodat het alsnog toegevoegd kan worden.
Via de Community heb ik geen mogelijkheid om de systemen erbij te pakken wegens privacy redenen.
Wimpiev
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prima, doe ik in de loop vd dag even.
Wimpiev
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welke twiiter te gebruikwn? Gewoon Vodafone?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja dat klopt: https://twitter.com/vodafoneNL
Wimpiev
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zal ik dan daarin eerst mijn oorspronkelijke vraag weg zetten? Daarna komen jullie neem ik aan via een persoonlijke connect op het net om contractgegevens of klantnr te delen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je mag even @VodafoneNL volgen en dan een DM sturen. Hierdoor hoef je geen gegevens openbaar te zetten.
Wimpiev
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt toch lastig. Ik heb een twiteraccount, maar niet zichtbaar voor anderen. Wat is een DM en hoe doe ik dat??????
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Een DM is direct message oftewel een privé bericht. Zorg ervoor dat je ons volgt. Je kunt ook openbaar het bericht zetten maar vermeld dan geen gegevens. Dit ivm je privacy.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het gelukt @Wimpiev?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic