Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,625Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Waarom komt deze er in het Engels tussen door? Beetje vreemd, dacht ik zojuist. Kijk maar wat jullie doen, daarnaast is het eenzelfde url ...

Energieboy door Super Expert
  • 10473 Topics
  • 3257 Oplossingen
  • 2484 Likes

Simkaart wordt niet gedetecteerd (iPhone 7) Alleen-lezen Opgelost

Sinds kort geeft mijn telefoon links boven in het scherm 'Zoeken' of 'Geen Service' aan, voordat ik mijn simkaart heb kunnen ontgrendelen. Ook als er geen simkaart in zit geeft hij hetzelfde aan. Soms...

Whatts app kosten Alleen-lezen Opgelost

Mijn vrouw en ik vinden het leuk elkaar te onderhouden via whatts app door de dag. Zij thuis ,ik op het werk. Zij via wifi, ik zonder. Normaal zijn mijn kosten 20 of 25 cent per dag. Nu plotseling eur...

Hsch door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik ontvang geen verificatie SMS meer na telefoon upgrade. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik loop tegen een vervelend probleem aan Ik heb twee weken geleden mijn telefoon geupgrade van een Redmi Note 2 naar een Redmi 5 Plus (global, met 4g band).Daarvoor heb ik het extra randje van ...

Wanneer komt Oreo update voor Samsung A8 branded Alleen-lezen Opgelost

De update naar Oreo voor de Samsung A8 2018 is inmiddels al een week beschikbaar.Wanneer komt deze voor de VDF versie beschikbaar?Gr. Paul

Panimeli door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Freedrum virtual drumsticks Alleen-lezen Onopgelost

Ik word helemaal blij van het filmpje van de virutele instrumenten. Allen kan ik nergens vinden hoe je ze aan kunt schaffen. Mits ze aan te schaffen zijn natuurlijk?? Daarom is mijn vraag als volgt: H...

My vodafone foutmelding Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik kom niet ingelogd in my vodafone. Krijg melding er klopt iets niet probeer het later. Ja dat ben ik dus al twee dagen aan het doen?

Jeffrey M door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC U11 plus Alleen-lezen Opgelost

Krijgen jullie de HTC U11+ ook in het asortiment?

Timster door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi verbining werkt niet, hoe kan dit? Alleen-lezen Opgelost

ok heb sinds 2 maanden een nieuwe telefoon gekocht bij Vodafone s9 en heb thuis geen internet verbinding of weinig en met de oude telefoon s7 wel heb ook al Samsung Nederland gespot maar wordt van kas...

Kwaliteit Alleen-lezen Onopgelost

Kwaliteit of kwantiteit

Steven door Oud Community Moderator
  • 11416 Topics
  • 1741 Oplossingen
  • 2204 Likes

Extra BloX op tijd uitgeschakeld maar toch nog zichtbaar bij je tegoed? Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is er een probleem met de weergave van de Extra Data BloX. Na het deactiveren wordt de BloX verwijderd in het BloX overzicht in My Vodafone. Maar na de 1e van de volgende maand blijft de...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Voicemail automatisch laten terugbellen Alleen-lezen Opgelost

Kan je na een voicemail met een toets meteen diegene terugbellen?

Merel2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Live streamen: Welke bundel of welk abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil voor mijn YouTube-kanaal live-uitzendingen vanaf buitenlocaties gaan verzorgen. Dit zal voornamelijk in de zomer plaatsvinden, waardoor het dataverbruik de ene maand heel hoog zal zijn en de an...

Het Nederlandse telefoonnummer nodig voor het Poolse bedrijf Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Mijn naam is Monika Maczka en ik werk in de Poolse onderneming die straks in Nederland ook gaat functioneren. Ik zoek naar de informatie of er een kans is om een Nederlandse telefoonnumm...

mmaczka door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ondernemer 17 jaar, kan geen abonnement afsluiten Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon is nu z'n 2 jaar ondernemer, hij staat ingeschreven bij KvK en heeft dus kamer van koophandels nummer en Btw nummer.Nu was zijn contract bij Kpn afgelopen en wilde hij in Hellevoetsluis een ...

lampie35 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verhuizen naar het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste forum,Ik heb hier in NL een red 5GB abo, maar ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen naar het buitenland. Mijn vraag is dan ook of het huidige abo overgezet kan worden naar bv een Duitse (of Spa...

Nokia 8 in combinatie Vodafone 4G(plus) netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik overweeg een Nokia 8 smartphone aan te schaffen.Wat zijn uw ervaringen met dit toestel in combinatie met het Vodafone 4G(plus) netwerk?

BasBanning door Gedreven Meedenker
  • 65 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 20 Likes

Tethering via Motorola moto g Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, heb een Motorola moto g 4g van 2 jaar oud. Ben nu over van ziggo naar Vodafone. Nu werkt mijn Moto G niet meer als hotspot via tethering. Toegang tot internet is er wel maar de tablet die ik gebr...

Spar door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen