Sdekruijff

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beloftes.....

Ik begin met een diepe zucht want zal dit enig effect hebben op het probleem waar ik mee zit?
Geachte heer/mevr.

Ik neem deze zaak over van een familielid van mij die sinds afgelopen Mei dit jaar met een kapot toestel zat, deze is diverse keren gerepareerd maar dit mocht niet baten.Uiteindelijk mocht hij een nieuw toestel uitzoeken en dat zou een Samsung note worden.
Deze is nu al een aantal keren verstuurd (volgens Vodafone maar ook weer zomaar mee terug genomen?)
Ik heb contact met ########### (van de afdeling verlies en diefstal) die dit hele onderwerp begeleid.
Er zijn diverse beloftes gedaan maar nog steeds geen telefoon, u begrijpt dat wij het nogal schandalig vinden dat dit vanaf Mei speelt.
Iedere keer een ander verhaal en beloftes zoethouders voor een week.
Ik ben daarom hier gekomen in de hoop dat er wat druk gaat onstaan en de zaak opgelost word want om nu eerdere keer een week verder af te wachten is absurd, we wachten al vanaf Mei dit jaar.......
Hoe dan ook ga ik dit verder hogerop spelen.
Zojuist contact gehad met de afdeling maar Dhr Adriaanse was er niet en zou me terugbellen vandaag....jaja weer een zoethouder?
Kortom mijn vertrouwen is ver te zoeken zoals u begrijpt.
Graag hoor ik van u want dit kan toch niet waar zijn?

Vr.gr Sander de Kruijff

1 Reactie 1
BruceD

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sdekruijff, dat klinkt inderdaad niet goed. Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met de klantenservice of met onze 24/7 Webcrew via facebook, twitter etc. Zij kunnen je verder helpen met dit probleem. Via het forum kunnen wij de klacht helaas niet in behandeling nemen aangezien dit forum voor en door klanten is. Groeten, Bruce
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic