snacksnecker

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met internet

Ik denk nu z'n 2 weken dat ik in Lelystad (8211 AB) problemen met internet heb.
Netwerkmodus gsm/wcdma werkt totaal niet. Zie wel een h+ boven in het scherm,maar internet werkt verder niet.
Als ik bij de netwerkmodus alleen gsm selecteer, dan werkt het wel, maar ontzettend traag (boven in scherm een g).
 
Op de site had ik al wel gelezen dat ze zo'n 3 weken terug wel mee bezig zijn geweest, maar toen had ik er verder nog geen last van.
Ik heb verder al een aantal dingen geprobeerd (batterij/simkaart uit telefoon, vliegmodus, internet opnieuw ingesteld), maar niks werkt. Op andere plaatsen heb ik verder geen last.
 
Ik ben verder niet de enige die er last van heeft, er zijn helaas meer mensen op het werk er problemen mee heeft.
 
Hebben jullie nog een idee?
 
  
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Snacksnecker,
Wat vervelend dat je problemen met het netwerk in Lelystad hebt.
Er is daar locaal een storing met internet. Onze technici werken aan een oplossing zodat je hopelijk snel weer online kunt.
In de tussentijd is misschien wifi een oplossing?
snacksnecker
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas is Wifi geen mogelijkheid. Ik werk namelijk in Lelystad. Woon zelf in Steenwijk
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hi snacksnecker,

Ik zie dat de problemen in Lelystad inmiddels zijn opgelost. Ik hoop dat je geen problemen meer ondervindt.
Mocht dit wel nog het geval zijn raad ik aan even 10 minuten je simkaart uit je toestel te halen. Dan worden er nieuwe netwerkinstellingen opgehaald.

snacksnecker
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas werkt het nog steeds niet goed. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Heeft iemand nog een idee waar het aan kan liggen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic