Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,275Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Hoog internet verbruik Samsung Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

beste, heb sinds een paar maanden de Galaxy S2. Ben zeer tevreden over het toestel en de prestaties.Mijn enige klacht is dat mijn Data(internet) binnen een dag of twee verdwenen is en ik moet bijbetal...

Nokia E7 branded software Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort een Nokia E7 van iemand over genomen.Deze is echter voorzien van Vodafone software die niet is te verwijderen.Nu gebruikt ik hem met een KPN sim en daarmee kan ik wel bellen en inter...

Samsung Galaxy Gio s5660 SD kaartje Alleen-lezen Onopgelost

Samsung Galaxy Gio s5660android 2.3.3buildnummer gingerbread xxkps met deze telefoon heb ik het probleem dat hij waarschijnlijk sd kaartjes kapot maakt (2 stuks in 1 maand). 1e kaartje (12 -12 -2012)k...

Downloaden en updaten van apps wil niet meer na update Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een paar dagen mijn telefoon (HTC Wildfire S) geupdate, maar sindsdien kan ik geen apps meer downloaden,en ik kan ook geen apps meer updaten.Whatsapp moet geupdate worden, want nu kan ik hem ni...

Blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

hallo, nou ik had een blox van 9,50 die internet op me bb toen heb ik ogewaardeert wou ik de blackberry blox van 12,50 aan zetten toen stond er steeds op je huidige tarief kun je deze vodadofe blox ni...

WhatsApp op mijn Blackberry Bold 9000 werkt niet !! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb een blackberry bold 9000 en wil daar graag WhatsApp op zetten.Nu heb ik een unlockcode gekregen van vodafone om mijn toestel simlock vrij te maken en dat is ook gelukt.Maar nu heb ik What...

VBScript foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen, Gisteren toen ik live verslag wilde doen door middel van een Windows 7 laptop met Vodafone dongel liep dit helemaal anders. Ik had de software van Vodafone er nog opstaan. Toen ik de dong...

Galaxy Nexus Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik vroeg me af of de Galaxy Nexus branded wordt? dus of er een schil door vodafone over ICS gezet wordt? MvgRon

Geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb nu al 3 dagen geen verbinding met mijn galaxy S.Hierdoor kan ik niet bellen/smsen en ook niks ontvangen, daarbij werkt mijn 3G ook niet en ben ik beperkt tot wifi.Ik heb ook wel eens geh...

Uitgaande mail E72 Alleen-lezen Onopgelost

na wat probelem met de E72 was mij geadviseerd om een "total reset" uit te voeren. Na de back-up terug geplaatst te hebben blijkt dat ik de instellingen w.o. de email boxen ook weer opnieuw moet uitvo...

Geen 3G verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Laatste dagen werd het bereik met 3G steeds slechter en nu heb ik helemaal geen bereik meer met 3G, wat nu???? mod edit: bericht verplaatst

ringtone Lumia 800 Alleen-lezen Onopgelost

In de handleiding die ik op internet heb gevonden, staat dat je met Zune eigen MP3 bestanden kunt omzetten naar ringtones voor de Lumia 800. Maar er staat ook in dat er een beperking is: een bestand m...

Geen gratis 5euro beltegoed ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

hoi, ik heb vorig maand een simkaart gekocht en me toen aangemeld bij My Vodafone,ik ontving toen een smsje waarin stond dat ik de 5 euro gratis beltegoed zou ontvangen wanneer ik m'n beltegoed zou op...

geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Al sinds vanochtend hebben we in valkenburg ad geul geen bereik op het vodafone netwerk!! Is dit een bekend probleem?! Mod edit: bericht verplaatst

Blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vandaag een Blackberry curve gekregen van me zus, omdat zij een nieuwe Blackberry heeft gekocht.Nu heb ik gewoon vodafone prepaid, en ik wou toch wel graag pingen enzo, nu zei me zus dat...

Iphone 4s iOS5 slecht bereik Alleen-lezen Opgelost

Ik heb ontzettend slecht bereik met mijn nieuwe Iphone 4s. Mijn KPN abonnement (Nokia) toont volledig bereik; de Iphone (Vodafone) slechts 1 a 2 balkjes. Wat moet ik doen?

Connectieproblemen UMTS/HSDPA Alleen-lezen Onopgelost

Beste Forumgebruikers, Momenteel kunnen onze klanten overlast ervaren op het UMTS/HSDPA netwerk. Wij onderzoeken momenteel wat er aan de hand is en proberen de problemen zo snel mogelijk te verhelpen....

Connectieproblemen UMTS/HSDPA Alleen-lezen Onopgelost

Beste Forumgebruikers, Momenteel kunnen onze klanten overlast ervaren op het UMTS/HSDPA netwerk. Wij onderzoeken momenteel wat er aan de hand is en proberen de problemen zo snel mogelijk te verhelpen....

Samsung Galaxy SII Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu een paar maanden een Samsung Galaxy SII.Als ik kies voor samsung firmware upg. dan meld deze dat het de huidige firmwireniet kan updaten.. en meldt dan iets over Odin?? any tips?

Waarom toont iTunes mijn mobiele nummer niet? Alleen-lezen Onopgelost

Met mijn nieuwe iPhone 4s ben ik overgegaan naar een microsim. Het overzetten van alle gegevens van de 3gs naar de 4s ging probleemloos en alles werkt naar behoren. Een ding valt me op en dat is dat m...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen