Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,128Oplossingen
  • 1,516Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

'met deze simkaart kunt u geen verbinding maken met dit netwerk' Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een t-mobile simkaart van 2008, altijd klote bereik gehad en ik wil nu dus het vodafone netwerk gebruiken.Zodra ik (handmatig) een andere netwerk selecteer dan t-mobile dan staat er 'met deze s...

Overzetten gegevens van Blackberry naar Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Binnenkort krijg ik een Iphone 4, hiervoor had ik een Blackberry. Nu vroeg ik me af er een makkelijke manier is om al je gegevens over te zetten van je BB naar je iphone. Ik zie het eerlijk gezegd nie...

Shona door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

eerste maand al een schrikrekening terwijl.......... Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu een maand een contract bij Vodafone voor mijn mobile HTC. Ik heb het toestel nog geen tijd gehad te bestuderen en al de mogelijkheden na te gaan. 250 belminuten en het maandbedrag zou 39 eur...

pranalist door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Microsim Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

De Microsim doet steeds meer zijn intrede op dit moment. Apple zet de norm met onder andere de iPad en de nieuwe iPhone. Gaat Vodafone de Microsim ook aanbieden? Graag verneem ik dit aangezien ik dan ...

eriks door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blackberry prepaid simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb siinds een week een blackberry.dus ook een blackberry simkaart maar kan ik een voordeel sms blox van 1000 smsjes erop zetten ?ik kan het nergens vinden.. en ik sms eigenlijk wel veel.. G...

joyce--d door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

uitzetten regio nrs. informatie Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, wie kan mij vertellen hoe ik de irritante sms-jes over de regio nrs. waar ik me bevind uit kan zetten. Ik word er krankjorem van, 64 berichtjes in 45 minuten had ik vanmiddag. Ik hoor het...

Gewoon internet omzetten naar Blackberry Box Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone Form Leden, Ik heb een paar maanden geleden een samsung wave gekocht met bada en daar ben ik niet tevreden mee.Maar toen zag ik de blackberry curve 8520 maar daar heb je een BB Blok voo...

Sony Ericsson XPERIA X10 mini schakelt zichzelf uit Alleen-lezen Onopgelost

mijn toestel schakelt zichzelf uit en daardoor ben ik natuurlijk niet meer bereikbaar. Het is niet de batterij, die heeft noch genoeg pit. ook is het ding vergrendeld als hetzichzelf uitschakelt. wat ...

mcvdp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Regiosms uitzetten bij de HTC Wildfire Alleen-lezen Onopgelost

Ik ontvang per dag 100 regiosmsjes op mijn telefoon en ik word er helemaal gek van. Hoe kan ik dit uitzetten bij de HTC Wildefire? Ik kan het nergens vinden en de vodafone winkel kan me er ook niet me...

Instellen Van Mms Alleen-lezen Onopgelost

Wil je gebruik maken van MMS op je mobiel? Dat kan niet zonder de juiste instellingen. In de volgende link kun je via een eenvoudig stappenplan je toestel gebruiksklaar maken: Klik hier voor hulp bij ...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

T-mobile internetstick III + windows 7 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik zit met het volgende probleem: om de opname van mijn vader in een verpleegkliniek te veraangenamen hebben wij een nieuwe desktoppc voor mijn vader gekocht en een t-mobile III internet stick ...

Bartski door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone R201 Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist een R201 mobile WiFi hotspot aangeschaft, ben benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers; verder heb ik nu alleen de mogelijkheid om te kiezen tussen UMTS en GPRS, terwijl deze ook HDSPA m...

Iphone 4 internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben van plan om een Iphone bij Vodafone te kopen alleen heb een vraagje over het abbonement erbij. Voor 34.90 krijg je geloof ik 200 smsjes en belminuten en 1GB internet per maand. Ik heb een vraag...

Fabian door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia Hotmail Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een probleem met hotmail op mijn E72. Als ik een email wil vesturen dan komt hij terug met de text 'Onbestelbaar: kan bericht niet bezorgen'.Heb inmiddels een harde reset gedaan (tijdens het op...

Shoegal door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Duo Sim Iphone 4 en Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Hoi iedereen, Misschien is dit niet de juiste sub forum om te plaatsten maar ik weet ook niet waar anders ik dit moet plaatsen, verplaats maar als het ergens anders moet! Anyways, op dit moment heb ik...

david1989 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone abonnement verlagen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Als ik een Vodafone Bel+Sms+Web 200 abonnement neem in combinatie met een telefoon, is het dan mogelijk om dat abonnement later nog te verlagen?

Toto door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonoment start Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb via een site een telefoon (HTC Desire Z) met een Vodafone abbonement gekocht.En nu vroeg ik me af wanneer mijn abbonement nou daadwerkelijk start?Groetjes Jurre.

Pingen via wifi Alleen-lezen Onopgelost

Ik kon enkele weken terug pingen via mijn de wifi in het buitenland. Dat terwijl mijn data roaming uit stond. Dus kon alle data verkeer ging via wifi. Na mijn vakantie lukt het niet meer. Dus het ping...

greg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Modem K3765 Alleen-lezen Onopgelost

Van 23 mei 2011 tot en met 2 juni 2011 ben ik op vakantie in Egypte geweest. Om niet verstoken te blijven van nieuws e.d. uit Nederland ben ik op zoek gegaan naar internet voor op mijn laptop. Na dive...

jaeqx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tablet bij telefoonabonnement Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien ik op dit moment al een prima telefoon heb, maar mijn abonnement wel afloopt over een tijdje, vroeg ik mij af of ik een tablet kan krijgen bij een telefoon abonnement.

Wava door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen