sur-r

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen naar het buitenland.

Beste vodafone,

Iedere keer kom ik onterecht kosten tegen, heel vaak heb ik hier over geklaagd maar wordt er netjes een correctie gemaakt. Echter beweren jullie dat ik nu gebeld zou hebben naar Suriname omdat ik surinaams achtergrond heb. Ik heb aangegeven dat ik deze nummer niet ken en ook niet gebeld zou hebben. In de eerste instantie zei een medewerker van de telefonische klantenservice. Ik raad je aan een mail te sturen omdat ik deze kosten niet meteen weg kan halen voor je. Echter werd er via de mail alsnog om mijn NAW en overige gegevens gevraagd waarnaar ik aan gaf onderaan de mail te kijken voor de opgevraagde gegevens. Blijkbaar heb ik toen iemand op zijn of haar tenen getrapt. Want ik kreeg geen reactie terug. De eerste reactie van mij was per 2 mei. Toen ik er in de tussentijd helemaal niet op enige bericht gereageerd. Ik heb toen een 2e mail moeten sturen. Ook daar is niet op gereageerd. Toen heb ik nogmaals moeten bellen met een verzoek om te reageren. Echter is er voor de 2e keer op 13 mei gereageerd door mij. Per vandaag krijg ik meteen berichten van, u kunt in uw kosten overzicht terug zien dat u deze kosten gemaakt hebt. U bent deze dan ook verplicht te betalen en er is niets dat we voor u kunnen doen. Voor 1 minuut zou ik gebeld moeten hebben en daarvoor krijg ik 1,32 euro onterecht in rekening en ik moet maar betalen want anders? Op deze manier spreek ik als klant niet over klantenservice. Ik als klant wordt dan niet geholpen. Aangezien er vaker onterecht kosten geweest zijn die niet kloppen ben ik bereid als klant een punt te zetten achter geheel mijn contract als er niets gedaan wordt. En dan neem ik nooit van mijn levensdagen vodafone als aanbieder.
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi sur-r,

Dat zijn flink wat tegenslagen. Ik begrijp dat je niet op onterechte kosten zit te wachten. Echter kan ik vanuit het forum niet bekijken of deze kosten daadwerkelijk zijn gemaakt. De systemen die we gebruiken registreren de daadwerkelijk gemaakte kosten en dit is dan ook waar de klantenservice vanuit gaat. Mocht je nog precies willen weten wanneer er gebeld is, dan zou je ook eens contact op kunnen nemen via Facebook/Twitter of onze chat. Mijn collega's kunnen alles precies voor je uitpluizen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi sur-r!

Heb je nog contact gehad met onze klantenservice?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic