Ik ben een nieuwe abonnee bij Vodafone. Vanmiddag vrij genomen omdat de koerier mijn simkaart kwam brengen. Alleen kreeg ik de simkaart niet van de koerier, omdat ik geen bankpas heb van de rekening die ik op heb gegeven. De rekening die ik op heb gegeven is een betaalrekening (telefoon, hypotheek, verzekeringen, internet, ect). Ik heb daar ook geen pinpas voor nodig, daar heb ik een andere rekening voor.
Vervolgens Vodafone gebeld (4x keer mijn verhaal uit moeten leggen, was een buitenlandse dame die het niet helemaal snapte volgens mij). Zij kon me niet helpen. Ze heeft me doorverbonden naar een andere afdeling. Ook deze wil/kon me niet helpen. Ik moet perse met een bankpas van het opgegeven rekeningnummer betalen, maar zoals ik al eerder zei, ik heb daar geen bankpas van.
Ik kan ook naar een vodafonewinkel gaan, maar ik zit nogal krap in mijn tijd (werk, studie, klein kind), dus dat is ook geen mogelijkheid voor mij. Vodafone wil geen water bij de wijn doen en mij niet helpen. Iemand nog tips?