lo0wiie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen en internet tegelijk mogelijk?

Sinds dat ik een nieuwe I Phone 7 plus vanuit de verzekering heb ontvangen kan ik niet meer bellen en internetten tegelijk,

Graag wil ik weten hoe ik dit weer kan activeren.

Gr,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Het is afhankelijk van het toestel en de plek waar je bent, het mogelijk is om te bellen en te internetten tegelijk over 4G.
In de instellingen onder mobiele data/ mobiele netwerk - opties kun je gesprekken over 4g aanzetten lo0wiie

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi lo0wiie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

1 Wat bedoel je met niet meer bellen en internetten tegelijk?
2 Staat mobiel internet wel ingeschakeld bij de instellingen van je mobiele netwerk?

  • Ga naar instellingen - Mobiel netwerk - Opties Mobieldata - Mobieledatanertwerk
(staan deze gegevens helemaal ingevuld? live.vodafone.com enz. enz. zo niet, kijk hier)
(simkaart eruit en er weer in steken (wel even 2 min wachten) wil ook wel eens helpen)


  • Volg deze link voor het internetverbinding van mijn telefoon niet te gebruiken

3 Staan verder je internet instellingen wel goed?

  • Volg deze link voor het instellen van internet op je iPhone 7

4 Heb je je Sim-Kaart gecontroleerd? (even in een ander toestel om uit te proberen wat die dan doet)
lo0wiie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt,

Dit alles staat goed.
Het is zo op het moment dat ik bel of gebeld word zet die mijn 4g uit. Voorheen kon ik dus appen en bellen tegelijk en dit gaat nu niet.

Gr,
Anonymous
Niet van toepassing
Het is afhankelijk van het toestel en de plek waar je bent, het mogelijk is om te bellen en te internetten tegelijk over 4G.
In de instellingen onder mobiele data/ mobiele netwerk - opties kun je gesprekken over 4g aanzetten lo0wiie
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Even een plaatje geplaatst om je een beter zicht te geven.
Hier staat nu Schakel 4G in voor Gesprekken en data, heb jij dat ook?

Wat je ook nog kan doen is even een hard reset, soms wil dit ook wel eens helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic