Ik heb al enige tijd, net als velen, problemen met mijn batterij. Maar sinds vorig weekend is het helemaal erg geworden waardoor ik nu bijna niks meer kan uitvoeren met mijn telefoon zonder dat mijn batterij helemaal leegloopt.
Ik was iets op internet aan het opzoeken en mijn telefoon viel abrupt uit. Hij startte vanzelf weer op, maar kon het opstart proces niet afronden doordat mijn batterij opeens helemaal leeg was (batterij was voordat hij uitviel nog 70%, na uitval 0%).
Hij bleef de telefoon proberen op te starten, viel weer uit, weer opstarten enzovoorts. Uiteindelijk heb ik de batterij er maar uitgehaald. Daarna startte hij niet meer op omdat mijn batterij helemaal leeg was. Daarna in de oplader gestopt en voila! opeens weer 65%..
Sindsdien heb ik elke keer dat ik iets doe wat enige energie kost (gebruik van de meeste apps en internetten) dat mijn telefoon abrupt uitvalt en steeds opnieuw probeert op te starten (wat niet lukt en dit dus steeds weer herhaald) omdat mijn batterij helemaal leeg is (ook al heb ik hem 5 minuten geleden opgeladen tot 100%).
Stop ik hem in de oplader dan heeft hij opeens weer het aantal % batterij dat hij had voordat hij is uitgevallen.
Ik heb al opgezocht hoe je zoveel mogelijk stroom kan besparen en zoveel mogelijk uitgezet, dingen er afgegooid, mijn achtergrond aangepast zodat dit minder stroom kost, maar niks helpt.
Ook heb ik mijn telefoon al gerest in de hoop dat er iets zou verbeteren, maar nee. (ook omdat hij soms vastloopt)
Iemand een idee wat ik nog kan? Want ik weet het niet meer en ik word er helemaal gek van...