Lucky_I

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BTW vermelden op factuur is verplicht.

Vodafone vermeldt niet meer standaard BTW op de factuur. Dit is in Nederland echter wel verplicht, ook bij levering aan particulieren.
BTW kan nu alleen op de factuur vermeld worden als je dit apart aanvraagt en daarmee ga je direct akkoord dat jouw abonnement een zakelijk abonnement wordt. Nergens staat duidelijk vermeld wat het verschil is tussen particulier en zakelijk.
Ik vind dit een heel slechte zaak, het voelt als oplichterij én er wordt niet voldaan aan de Nederlandse regelgeving van de Belastingdienst. Vodafone: wat gaan jullie hier aan doen?
4 Reacties 4
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Lucky_I,

Als je een factuur nodig hebt met een btw-specificatie kun je dat makkelijk aanvragen via My Vodafone. Kijk op onze website voor meer informatie.
tjilse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas, was het maar zo simpel. Ben nu een jaar bezig om BTW specificatie op mijn factuur zichtbaar te krijgen. Heb al meerdere keren gehoord dat het geregeld is maar helaas, bevestigingen via mail en sms ontvangen, maar nog steeds niet het geval. Het laaste gesprek werd zelfs de verbinding verbroken door een medewerker van Vodafone. Ongehoord! Er wordt niets gedaan met mijn klachten. Andere provider zoeken dan maar?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat is niet zo mooi. Ik moet je toch vragen om nog even contact op te nemen met onze klantenservice. Via het forum kunnen we jou hier helaas niet mee helpen omdat we jouw gegevens erbij moeten zoeken.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic