CMB

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische netwerkselectie Iphone4

Sinds enige dagen werkt de automatische netwerkselectie van mijn Iphone4 niet meer. Als de telefoon de netwerkdekking even verliest, dan blijft de telefoon "Geen Service" aangeven en zoekt niet opnieuw naar het netwerk. Wanneer ik het toestel in vliegtuigmodus zet en deze vervolgens weer uitzet, dan zoekt ie het netwerk wel weer op.

Wat heb ik al geprobeerd:
Telefoon uit -en aanzetten
Netwerksettings resetten
Handmatig instellen van het Vodafone netwerk.

Helaas allemaal zonder resultaat.

Wie heeft een oplossing?
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi CMB, dat is vreemd. Heb je de laatste softwareversie op je toestel staan? Indien je de mogelijkheid hebt om langs een Vodafone winkel te gaan, is dit aan te raden. Zo kunnen we dat in ieder geval uitsluiten.
CMB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmiddag in de Vodafone winkel Rotterdam Lijnbaan geweest en een nieuwe Simkaart gekregen. Op advies van de medewerker de iPhone geheel opnieuw geïnstalleerd via iTunes en de back-up terug gezet. Helaas allemaal zonder resultaat. 

Laatste optie volgens de medewerker was om het apparaat op te laten sturen en na te laten kijken. Hoe werkt dat? Hoe lang heb ik garantie op een iPhone?
Krijg ik een leentoestel?
Hoe lang duurt het voordat ik het toestel terug heb?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Chris,

Wat vervelend dat je je telefoon moet laten opsturen. Je kunt op deze website terugvinden hoe je je telefoon ter reparatie kunt sturen. Informatie over onze Vervangende Toestel Service kun je hier terugvinden. De tijdsduur van de reparatie is afhankelijk van de oorzaak van dit probleem, maar je kunt er vanuit gaan dat je de reparateur minimaal 2 weken nodig heeft.
CMB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg geen antwoord op de vraag hoe het met de garantietermijn zit.

Vervangend toestel zit er dus niet in, jammer Vodafone, gemiste kans!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
CMB schreef:
Krijg geen antwoord op de vraag hoe het met de garantietermijn zit.

Vervangend toestel zit er dus niet in, jammer Vodafone, gemiste kans!
Door Vodafone geleverde hardware, en dus ook toestellen, heeben een garantietermijn van 24 maanden. Deze 24 maanden gaat in op de dag van aankoop.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic