Hallo humilitas,
Ik ben het voor de volle 100% met jou eens !!!
Maar het klopt helaas wel.
Vodafone ziet automatische incasso als de goedkoopste manier om verschuldigde bedragen te incasseren.
Maar Vodafone vergeet dat het bij veel klanten net niet uitkomt als de incasso op een bepaalde datum plaats vindt.
Zelf heb ik ook liever wat speling om een faktuur te betalen op een datum dat het mij uitkomt.
Bij een mislukte incasso-poging rekent Vodafone €2,73 Dat bedrag wordt in rekening gebracht op de volgende faktuur. Bij een mislukte incasso-poging kun je wel de openstaande faktuur betalen via een iDEAL-betaling. Dan kan die betalingsmethode ineens wel.
Ik ben het dus voor de volle 100% met jou eens. Bedrijven zouden meerdere mogelijkheden moeten bieden om fakturen te voldoen.
Eigen overboeking; acceptgirokaart; iDEAL-betaling; Accept-Email; betalingen via de Vodafone SmartPass-rekening; credit-card-betalingen.
Het kan tegenwoordig allemaal. Maar bij Vodafone helaas niet.
Succes!
Netwerker