cjleegerstee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple music kosten verkochte telefoon

Hoe kan het dat er afgelopen 4 maanden kosten worden gerekend voor Apple music? De telefoon heb ik al sinds Juli niet meer! Destijds heb ik mijn gegevens verwijderd, gewist en opgeruimd. Ik ben ook nooit akkoord gegaan met de betaalde service van Apple (betaal al jaren voor Spotify). Graag ontvang ik dan ook het geld terug...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @cjleegerstee,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de kosten voor Apple Music. Apple Music is een dienst die je kunt afsluiten om muziek te luisteren. 
Zoals @Energieboy al aangeeft zijn er acties met Apple Music voor 3 maanden.

Na 3 maanden loopt het Apple Music abonnement automatisch door. Je gaat dan maandelijks €9,99 betalen voor Apple Music via je Vodafone rekening. Opzeggen kan iedere maand, ook tijdens de gratis maanden.
Voor het einde van de actie ontvang je een sms waarin een link staat om Apple Music op te zeggen. Zeg je Apple Music niet op, dan loopt Apple Music door en ga je voor deze dienst per maand betalen. Op het moment dat je de actie aansluit ga je akkoord met de voorwaarden en de kosten van Apple Music.

Heb je inmiddels Apple Music stopgezet via de link die @Energieboy deelt? 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @cjleegerstee 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Heb je 3 of 6 maanden gratis Apple Music gehad van Vodafone? Zo ja, dan loopt deze automatisch door als abonnement, na de gratis proef periode. Je geeft het hier aan dus ik ga er een beetje van uit dat je abonnement via Vodafone factuur loopt. Je kan deze opzeggen door met je mobiel, via 4G (of 5G tegenwoordig) online te gaan naar deze pagina: offers.vodafone.com/nl

Daar kan je je Apple Music abonnement opzeggen en dan zal Vodadone stoppen met het afschrijven van je abonnement bij Apple. Je kan je klacht indienen via een speciale website van Vodafone. Daarop kan je uitleggen wat er is gebeurd en dan krijg je een casenummer en de juiste afdeling zal je vraag in behandeling nemen. Maar ga er van uit dat Vodafone daar niet makkelijk mee omgaat. Iedereen is zelf verantwoordelijk over z’n abonnement en na 4 maanden is wel erg laat om te melden. Maar goed, je kan het altijd proberen 😉☺️

Via bovenstaande kan je het proberen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @cjleegerstee,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de kosten voor Apple Music. Apple Music is een dienst die je kunt afsluiten om muziek te luisteren. 
Zoals @Energieboy al aangeeft zijn er acties met Apple Music voor 3 maanden.

Na 3 maanden loopt het Apple Music abonnement automatisch door. Je gaat dan maandelijks €9,99 betalen voor Apple Music via je Vodafone rekening. Opzeggen kan iedere maand, ook tijdens de gratis maanden.
Voor het einde van de actie ontvang je een sms waarin een link staat om Apple Music op te zeggen. Zeg je Apple Music niet op, dan loopt Apple Music door en ga je voor deze dienst per maand betalen. Op het moment dat je de actie aansluit ga je akkoord met de voorwaarden en de kosten van Apple Music.

Heb je inmiddels Apple Music stopgezet via de link die @Energieboy deelt? 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic