Anja Vogel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Apple iPhone (SE; 11 Pro) MyVodafone app werkt niet

Bij vodafone nieuwe iPhone SE 2020 gekocht met ios 13.5.1 als besturingssysteem en daarop geprobeerd de app van Vodafone te installeren  vanuit de Apple app store. Ik krijg dan de fout melding:

Fout oei.. iets werkt niet helemaal goed daarom werkt de app niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen. Probeer het daarom later nog een keer. Dit duurt al dagen en ik blijf deze foutmelding krijgen.

Als ik de app daarna opnieuw op mijn oude Android gsm installeer kan ik wel gewoon inloggen en mijn gegevens zien. Waarop lukt dit op de nieuwe iPhone SE dan niet?

Alvast bedankt voor meedenken en antwoord,

Mvg

Anja

23 Reacties 23
Daphne tetro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er staat steeds Aii er gaat iets niet helmaal hoe het hoort

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Oke. En wanneer staat dat er precies? Wanneer je een account wilt aanmaken, wanneer je de app wilt downloaden of wanneer je de app wilt openen, bijvoorbeeld? Ik heb iets meer informatie van je nodig om een compleet beeld van de situatie te krijgen. 

En wat moet er precies gebeuren qua abonnement? Je wilt je zus toevoegen aan je Red together abonnement, begrijp ik. Staan jullie abonnementen al onder hetzelfde klantnummer? 🙂

Daphne tetro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik een account wil aanmaken krijg ik dat steeds en ja onze nummers staan onder hetzelfde klantnunmer. Ik wil mijn zus daar aan toevoegen maar als ik geen account kan maken lukt dat niet dus heeft ze nu ook geen 4g

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Als je wilt kan ik het abonnement eventueel wel regelen. Wil je mij een privebericht sturen met de 2 nummer waar het over gaat en je klantnummer?  

Het account aanmaken lukt dus niet. Heb je dit gewoon via deze link geprobeerd?  Krijg je de melding meteen na het invullen van je nummer, of bij een andere stap?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic