Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 968Oplossingen
  • 1,290Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik wil een telefoon gaan kopen maar ik wilde vragen of je een stuk van het toestel kunt betalen en het over blijvende bedrag in termijnen zou kunnen betalen?

Seyma55 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foto's overzetten van telefoon naar laptop Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn foto's overzetten van telefoon naar laptop, maar als ik de kabel aansluit krijg ik niet de optie verbinding maken. Alleen dat hij oplaadt. Wat moet ik doen?? Heb ik dat ergens uit gezet of...

Wensje23 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Switching to post paid account Alleen-lezen Opgelost

Hi,I am using Vodafone prepaid and I would like to switch to one of the post paid options, but keep my sim card.Is this possible without visiting Vodafone store?Regards,Mia

mia5kovic door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simonly naar vodafone next Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag ik wil mijn simonly open breken en dan een abboment met toestel nemen maar dan wel 33 euro per maand betalen en dan toestelbetaling eenmailing 528 euro kan dat dan en moet ik dan de r...

Onterecht abonnement van Phone Medic Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg opeens van Vodafone smsjes dat ik een abonnement PHONE MEDIC zou gebruiken. De kosten zijn 5 euro per week. Ik heb echter geheel geen abonnement afgesloten en nergens toestemming gegeven voor...

petervdl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

verificatiemail Alleen-lezen Opgelost

Kan ik een mail afkomstig van klantenservice@online.com vertrouwen? En is deze afkomstig van Vodafone?Hierin wordt gevraagd om mijn account bij Vodafone te bevestigen.

NaomiWolf door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebeld worden voor vorige eigenaar mobiele nummer Alleen-lezen Opgelost

Mijn vrouw wordt dagelijks gebeld door ons onbekende nummers uit de regio Amsterdam. De bellers zijn op zoek naar de vorige eigenaar. Dagelijks blokkeren is onderhand behoorlijk vervelend. Een nieuw n...

Blipsop door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Dekking Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in mijn huis slechte dekking (3 en 4g), hoe kan ik dat verbeteren?

Carel1965 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis 1gb 24 maanden na verlenging contract Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,ik heb in oktober 2018 mijn abonnement verlengt bij jullie. Deze verlenging is 1 maart 2019 ingegaan, maar tot mijn verbazing is de beloofde 1GB gedurende 24 maanden ineens vervallen va...

ingek door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Voicemail instellen, krijg een foutmelding Alleen-lezen Opgelost

Ik wou mijn voicemail instellen maar iedere keer als ik bel krijg ik de volgende melding. Goodbye en wordt de verbinding verbroken. Vervolgens probeer ik de klantenservice te bellen en dan krijg ik di...

Contract formulier Alleen-lezen Opgelost

Zojuist een mobiel contract afgesloten en ontvangen. Is het nodig het contract formulier ondertekend terug te sturen

hodes006 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing weergave bundeltegoed My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/5m704Hallo allemaal,Er is op dit moment een storing met de weergave van het bundeltegoed. Het is niet mogelijk voor klanten om hun verbruik te bekijken ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 315 Topics
  • 30 Oplossingen
  • 217 Likes

We zijn nog steeds benieuwd naar jouw mening Alleen-lezen Opgelost

L.S.,Ik krijg een mail van onderstaand account om mee te doen aan een vragenlijst. Is deze veilig?Is Ipsos namens Vodafone m.v.g.Gerrit C. Valk

Valkenier door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pre order Samsung s10 Alleen-lezen Opgelost

Wanneer kun je de nieuwe Samsung s10 pre orderen? En krijg je daar dan ook de gratis ear buds bij?Gr. Harry

Chief door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom voegen Vodafone en Ziggo accounts niet? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een Vodafone account voor m'n mobiel, los via de app aangemaakt. Daarnaast ook één voor Ziggo.Nu willen jullie perse dat het dezelfde email adressen zijn, maar laten me dit niet verandere...

SsOo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Al een maand geen data. Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een zakelijke aansluiting en een maand geleden bij Vodafone zakelijk melding gedaan dat ik geen mobiele dataverbinding meer heb.Na wat troubleshooten de tip gevolgd om een nieuwe simkaart aan t...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Dit is dus een voorbeeld van NIET het juiste antwoord.Als mensen dit straks zelf ook kunnen doen met VCR, dan hebben jullie veel te contro...

Energieboy door Super Expert
  • 9737 Topics
  • 3070 Oplossingen
  • 2185 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen