Sascha1996

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Anoniem gebeld

Ik word nu bijna al een week lang lastig van door een onbekend nummer ik neem zelf niet meer op ik heb het 1 keer gedaan en toen hoorde ik een robotstem en sinds ben eigenlijk best wel bang en heb nu verschillende dingen geprobeerd dit te laten stoppen maar het werkt niet please help mij
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sascha1996
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan zijn dat men je gewoon belt vanuit een Callcenter. Een bedrijf waar je toestemming hebt gegeven om je te mogen bellen. Je zou eens kunnen proberen om je aan te melden bij het Bel-Me-Niet register. Kijken wat er dan gebeurd en niet opnemen als het anoniem is, dat is altijd goed 🙂 (doe ik zelf ook en mensen die mij kennen weten het inmiddels dus die bellen met wel nummer).

En misschien kan je hier nog iets mee:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml#telefonische-overlast

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sascha1996
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan zijn dat men je gewoon belt vanuit een Callcenter. Een bedrijf waar je toestemming hebt gegeven om je te mogen bellen. Je zou eens kunnen proberen om je aan te melden bij het Bel-Me-Niet register. Kijken wat er dan gebeurd en niet opnemen als het anoniem is, dat is altijd goed 🙂 (doe ik zelf ook en mensen die mij kennen weten het inmiddels dus die bellen met wel nummer).

En misschien kan je hier nog iets mee:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml#telefonische-overlast

Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In sommige toestellen heb je de optie om anonieme oproepen te blokkeren Sascha1996
Je zou eens kunnen kijken onder je oproepinstellingen hiervoor.
Heb je al een onderzoek aangemaakt via de bovenstaande link en je aangemeld voor het Bel-me-niet-register?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen antwoord komen Sascha1996, dan zal ik het topic binnenkort sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic