Hallo
Steven ,
Je zegt: Is er al een onderzoek aangemaakt naar de vermissing van het toestel? Mocht dit niet het geval zijn, dan raad ik aan om dit alsnog te doen.
Ik Quote uit mijn bericht hierboven: Ik wil daarom mijn bestelling annuleren, maar blijkbaar is dat niet mogelijk, omdat er een vermissingscase is aangemaakt en dat WEER 10 dagen gaat duren.
Je zegt: Zodra je vraagt naar een leidinggevende (mits deze aanwezig is), hoor je deze alsnog te spreken.
Ik heb: Iedere keer naar een verantwoordelijke/leidinggevende gevraagd, maar dat was blijkbaar niet mogelijk.
Je zegt: Mijn collega's bij de klantenservice hebben de mogelijkheid om het onderzoek aan te maken en in te zien. Zij kunnen dan ook de status hiervan doorgeven. Echter is dit wel een complex traject waar even over heen gaat.
Ik heb: Al vanaf 27 november gebeld om te vragen naar de status etc. dat is geen 10 dagen geleden.
Je zegt: Vanuit hier kan ik helaas geen bestelling annuleren, ook niet als het toestel vermist is. Via de Community kunnen wij helaas niet in de systemen ivm privacy redenen. Ik moet je dan ook helaas doorverwijzen naar mijn collega's van de klantenservice.
Ik zeg nogmaals: Ik ben al vanaf 27 november aan het bellen en iedere keer is mij belooft dat het geannuleerd zou worden, dus je bericht is niet correct, want dat is dus nog steeds niet gebeurd.
Maar het is toch te gek voor worden dat ik wederom word afgescheept en dat ook jij
Steven niet de verantwoordelijkheid kunt/durft te nemen om mij te helpen. Al je antwoorden heb ik reeds vernoem en worden WEER herhaald. Dat is toch geen service? En nee ik accepteer de excuses niet meer, want dat verdienen jullie gewoon niet op deze manier.
Jullie luisteren totaal niet naar wat er gezegd / getypt wordt.
Tevens is het pakket op 27 november op het volgende adres afgegeven:
Vodafone, Rosmolenlaan 7, 3447 GL Woerden. (zij bijgevoegde foto)
Dus nee hij is niet vermist en gewoon bij jullie afgeleverd, Het is dus voor mij geen vermissing. Jullie missen hem blijkbaar, maar ik denk dat jullie gewoon niet zoeken of verder kijken dan het systeem.
Dus hij ligt bij jullie en niet bij mij. Tevens is dan weer de vraag, zit er überhaupt wel een Telefoon met simkaart in dat pakket? De vermissing is jullie probleem en nu maken jullie het mijn probleem. Dat is zeer klantonvriendelijk en onprofessioneel. Dus hou nu echt eens op met: sorry zeggen, excuses maken en zeggen dat jullie het begrijpen. Want dat is totaal niet het geval en is puur iets wat jullie horen te zeggen, maar dus blijkbaar de betekenis niet van begrijpen.
Maar dit bericht zal ook wel weer naar dovenmans oren zijn aangezien ik nog meer onheilspellende berichten lees op het forum. Je kunt toch niet trots zijn om voor een bedrijf als Vodafone te werken. Wat een flop is dit zeg.