Opgelost! Ga naar oplossing.
Sprint schreef:Ger dat heeft hij min of meer al gedaan, kijk maar bovenstaande post 😃 Ik zou even met het toestel naar een Vodafone winkel gaan, daar kunnen ze controleren of er iets mis is met het toestel of simkaart (kan ook!)
Hoi Droidguru:
Tuurlijk, geen probleem! Blij dat je wilt helpen:
Ik heb het toestel op 'Automatic Network Mode' en 'Any GSM/UMTS' geprobeerd (dit is een dual mode GSM/CDMA handset, net als de iPhone4). Het toestel kiest Vodafone NL.
APN Settings:
NAME: NL Vodafone Internet
APN: office.vodafone.nl (ook live.vodafone.com geprobeerd)
Proxy: 192.168.251.150 (met en zonder geprobeerd)
Port: 8799
Username: vodafone
Password: vodafone
Server:
MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl
MMS: 192.168.251.150
MMS Port: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Authentication Type: PAP
APN Type: *
APN Protocol: IPv4
Dat was alles volgens mij!
Michiel
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.