Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Android 6.0

Hallo,

Hier ben ik weer, maar dit keer met een vraagje. Sinds januari heb ik een s5 neo waar ik zeker tevreden mee ben! Ik zit dus met een goede telefoon op Aruba, waar ik eerst bang voor was niet meer te lukken.

Nu geeft mijn telefoon aan dat er een software update is naar 6.0. Waar ik voorheen altijd gelijk de update zou instaleren, ben ik daar nu heel voorzichtig mee. Ik heb niet zo veel zin in weer een drama die 9 maanden duurt.

Nu heb ik een beetje zitten googlen, maar ik kan geen recensies vinden over android 6.0 bij de s5 neo en tot nu toe vind ik op internet geen problemen.

Dus vandaar mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen en zijn er grote problemen bekend? Update wel of niet instaleren?

Het duurt nog 6 weken voordat ik terug in NL ben om bij problemen naar de winkel te gaan, als ze het op zouden kunnen lossen...want dat lukte ze bij mijn vorige telefoon ook niet.

Alvast bedankt!
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zelf heb 6.0 erop staan maar ervaar geen problemen. Echter heb ik een HTC one M9
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ja en dat was vorige keer een verschil. Het probleem lag toen aan mijn toestel in combinatie met vodafone met die android versie. Dat was wat Samsung toen zei.

Heb besloten om maar gewoon te wachten tot ik weer thuis bent. Hoop niet dat er weer problemen zullen zijn, maar zag wat dingen snel op internet over wifi problemen. Aangezien ik alles met wifi moet doen op Aruba wil ik dat al helemaal niet.

Als er ondertussen problemen bekend worden, of iemand die problemen ervaart hoor ik het graag!
Anonymous
Niet van toepassing
Lijkt me een strak plan 😉
Vaak kun je beter afwachten dan meteen installeren.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic