braakie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android 4.2.1 Jelly Bean op de Samsung Galaxy S2 i9100 hangt

DOE HET NIET! DONT DO IT! Nadat ik een dag lastiggevallen werd door pop-ups op mijn scherm heb ik besloten om mijn Samsung S2 i9100 een update te laten doen. Dat is altijd goed gegaan. Dit keer helaas niet. 
De helpdesk heeft bevestigd dat er veel meer klanten met dit probleem zijn. Na de upgrade blijft het OS in het splash screen hangen en start niet meer door. Alles geprobeerd, werkelijk alles.
Meest irritante is dat de frimware niet te downloaden is en je dus geen herstel kunt doen naar de sd card en vandaar uit een "Apply update from external storage"kunt uitvoeren.
Werkelijk enorm balen alle data is verloren! Vakantie foto's, ski films, tekeningen the whole shebang!!!
2 x gebeld met de guru's maar niemand die iets kan doen. Morgen naar de winkel. Wat een zooitje, waarom krijg ik de firmware niet in een versleutelde link via de e-mail ofzo???
Zit nu weer met een Nokia te bellen die nog ergens tussen de Dode Zee rollen lag.
Mijn abo loopt af dus wellicht tijd voor een andere provider!
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Braakie,

Oei, dat is inderdaad erg vervelend. Ik begrijp hieruit dat je geen (recente) backup had gemaakt van je telefoon en de bestanden. Dit raad ik je voor de volgende keer zeker aan.

Hopelijk kunnen onze collega's in de Vodafone winkel nog iets voor je betekenen. Succes!
ThomasdeGraaf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Same here...... Gisteren naar een bedrijf gebracht van een vriend van mij die proffesioneel alle telefoons kan maken die er te maken zijn. Hij gebruikt dezelfde software om de oude stock firmware  te installeren in dit soort gevallen, maar hij kan geen eens contact maken met de tel dus die van mij is gewoon f*cking useless nu.
ThomasdeGraaf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geef dan geen reactie SeR..... Internet staat vol met telefoons die crashen na die Jelly Bean update. Hoe verklaar je dat? Dat we back-ups moeten maken snappen wij ook.
Dokie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze week de upgrade van mijn S2 gedaan. Betreft de Vodafone versie die alleen via Kies te doen was. Prima gelukt en toestel is stabieler dan ervoor. Sterker nog. Intensief gebruikt en geen problemen. Ook niet met levensduur van de batterij. Blij met veel verbeteringen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic