edwinvegt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy S2 4.1.2

Hallo,

Ik heb een Galaxy s2 GT-I9100 en de update (4.1.2) is al uit nu alleen als ik software update wil doen kan ik niks vinden,
Hoe kan ik nu mijn mobiel updaten?

MVG.
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
edwinvegt schreef:
Hallo,

Ik heb een Galaxy s2 GT-I9100 en de update (4.1.2) is al uit nu alleen als ik software update wil doen kan ik niks vinden,
Hoe kan ik nu mijn mobiel updaten?

MVG.
Heey Edwin, welkom op het Vodafone forum. Ik adviseer je eens om het programma Samsung Kies te downloaden op een laptop of pc. Als je dit gedaan hebt koppel je het toestel met een USB kabel aan de pc/laptop. Kijk eens of er een update via Samsung Kies beschikbaar is voor je toestel 🙂 Laat me even weten hoe het gegaan is.
Dokie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het toestel misschien voorzien van Vodafone versie van de firmware. Mijn toestel is ook branded (zo heet dat geloof ik) en moet dus wachten tot Vodafone de upgrade vrijgeeft. Hoop dat dat snel het geval is.
Dokie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds deze week is via Kies (niet ota) de upgrade voor de Vodafone versie beschikbaar. Je krijgt de melding dat er een upgrade is ook alleen als je het toestel aan de PC hangt met Kies.
Upgrade gelukt en toestel stabiel en geen problemen met batterij. Mogelijk hangt dat van instellingen of bepaalde apps af.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic