Hoi
Nando Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het antwoord is ja, maar
🙂Ik zal het proberen uit te leggen en melden welke mogelijkheden je hebt.
Als je minder dan 4 maanden hebt en je contract is afgelopen dan kan je nu al een nieuw contract nemen met een nieuw toestel en kan je je oude abonnement nog even gebruiken op het nieuwe toestel en als je abonnement dan is afgelopen dan gaat je nieuwe abonnement in. Dat is dus een optie, als je contract binnen 4 maanden afloopt.
Duurt het nu nog langer dan die 4 maanden dan zou je nog Vodafone Next kunnen nemen. Met Vodafone Next kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige telefoon niet meer voldoet of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Zie voor meer informatie op deze pagina: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
Is je abonnement inmiddels al afgelopen en heb je deze gewoon laten lopen dan kan je elk moment een nieuw abonnement nemen met toestel en deze gaat dan gelijk in. Dit kan je gewoon direct regelen via de website van Vodafone of contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone (bel via 1201).
Er zijn dus een aantal mogelijkheden om te doen. Maar het kan allemaal en weet zeker dat er iets voor je tussen zit. Beste wat je kan doen is contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone en die kunnen je prima verder helpen door met je mee te kijken in je contract en je te helpen met het juiste abonnement en een nieuw toestel.
Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het je is gelukt. Heb je hier nog vragen, dan mag je die hier ook stellen natuurlijk.