Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,156Oplossingen
  • 25KDiscussies
  • 71.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 298 Topics
  • 25 Oplossingen
  • 210 Likes

Online betalingen + google play store ondersteuning Alleen-lezen Opgelost

ik probeer met mijn fysieke smartpass een online cc betaling te doen, maar hierbij wordt de kaart geweigerd. Ook als ik deze probeer toe te voegen aan de google play store om als betaalmethode voor ap...

Onderling bellen met abonnementen en prepaid Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Bij T-mobile kan ik met 3 abonnementen en 1 prepaid onderling bellen. onze jongste zoon zit zo op prepaid en kan toch onbeperkt met ons bellen. kan dit bij Vodafone ook?Reacties over data zijn ...

Thuiskopieheffing op Smartphones en Tablets Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. A...

Astrid door Oud Vodafone Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

geen 3G in frankrijk en Italië Alleen-lezen Onopgelost

hoe kan het zo zijn dat onze CEO vorige week geen 3G verbinding had in Frankrijk en Italië?graag een reactie, telefonisch kan ik niemand bereiken wegens grote drukte.

bejozaden door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles op Reis Blox: nog steeds ten onrechte bedragen afgeschreven Alleen-lezen Onopgelost

Al ruim een jaar werkt de Alles op Reis Blox voor prepaid niet naar behoren. In die zin, dat nog steeds ten onrechte bedragen voor dataverbruik worden afgeschreven terwijl je daarvoor juist de Blox af...

Floyd door Gedreven Meedenker
  • 28 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Onverwachte kosten nav niet ontvangen tarief-sms Alleen-lezen Opgelost

Beste Bas,Ik ben deze zomer in Frankrijk op vakantie geweest en kreeg daar keurig een sms met de kosten van bellen etc. Ook mijn zoon kreeg in frankrijk die sms. Een paar dagen later ging mijn zoon na...

richard63 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen en sms'en naar een Engels nummer Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Vodafone abonnement maar kan niet bellen naar een vriend in Engeland met een Engels mobiel nummer. (+447507*****) Het telefoonnummer is juist. Bij het versturen van sms krijg ik de melding:...

Bjorn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voordeellanden Alleen-lezen Opgelost

In mijn zoektocht naar wat nu eigenlijk de 43 voordeellanden zijn kwam ik uiteindelijk via Google op de volgende pagina terecht:http://business.vodafone.nl/zakelijk/mobiel/internationaal/opreis/voorde...

Guidofone door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet buitenland Alleen-lezen Onopgelost

hoi hoi, ik nieuw hier en heb een vraag over mijn mobiel in buitenland (frankrijk) ik heb een abbo (bel-sms-web 150) maar geen internet..... wat doe ik fout of wat moet ik doen om te kunnen internette...

busbert door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Q10: automatisch downloaden attachments? Alleen-lezen Onopgelost

Binnen 2 dagen werd mijn maandelijkse datalimiet van 500 MB verbruikt; iets wat gezien mijn gebruik van mijn BB Q10 praktisch onmogelijk is. Tenzij... attachments van mijn e-mail automatisch gedownloa...

AdW door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen sms sturen naar een specifiek nummer. Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Steeds als ik naar een bepaald persoon een sms wil versturen, krijg ik hem zelf binnen. Het is alleen bij deze persoon. Naar andere personen lukt het wel om te versturen. Ik heb al een pa...

TrueSelf door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

apps verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben in het bezit van een vodafone smart II, nu wil ik graag de vooraf geinstalleerde spelletjes er af hebben.Dit lukt mij niet weet iemand een oplossing? mvg teletub

teletub door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dataverbruik multi-data sim Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Vodafone-Ziggo combi abbo (Red-Essential) dus 2x3GB databundel. Daarnaast heb ik een 2e multi-data sim voor mijn iPad (of Mifi router), die een extra 1GB databundel krijgt. Na enig heen-en-...

Hillpet door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Tips voor op vakantie in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste forum gebruikers, Velen van jullie zullen de komende weken weer naar het buitenland gaan voor vakantie! Daar wil je natuurlijk ook gebruik kunnen maken van je mobiel om af en toe het thuisfront ...

ArnoJ door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Vodafone Paspoort Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij vertellen sinds wanneer Vodafone Paspoort is gedeactiveerd? Dit is aan me voorbij gegaan en terwijl ik in de veronderstelling was dat ik enkele dagen voor 2 euro per dag aan het interne...

Woodie07 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Maak kennis met het vodafone netwerk.... Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb sinds mijn verjaardag, gisteren, een smart II gekregen. Daarop heb ik een icoontje met de naam 'Discover' en 'GameSelect'. Elke keer als ik via Wifi naar deze dingen toe ga komt...

SmartII door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Find offer en Search mobile online van mobiel verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Gisteren heb ik de App Tamago gedownload en inmiddels verwijderd, vond het echt een onzinnig iets. Maar nu zit ik met het probleem dat er op mijn mobiel de volgende apps (tenminste denk dat het e...

Internet in thailand met blox en toch data limiet melding na 3 mb Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb blox aangezet voor data verkeer in de landen buiten de 42 voordeel landen. a 5 euro per dag. Mijn data counter zegt ca. 3 mb in en uitgaand verkeer. Nu krijg ik al een sms dat ik 80% van de dat...

Gunslinger door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

5 maanden naar België Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vraag ik ga 5 maanden in België stage lopen maar is er een speciale abonnement voor ik heb mijn abonnement volledig nodig Mvg Michael

Micca door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen