jfaltena

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Amstelveen 1186 - Netwerk storing ?

Heb al ca. 1,5 dag geen mogelijkheid gehad voor Internet en Facebook op mijn mobiel - HTC Wildfire S
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jfaltena
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Onder het kopje SMS de handleiding van mijn toestel gevonden; stappen gevolgd die vermeld waren onder De telefoon voor het Internet instellen; dat was eigenlijk al genoeg hulp; heb nu in ieder geval weer werkend internet en FB 😉

Met dank,
John

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jfaltena ,

En is dit binnen of buiten zo? Ik zie op dit moment geen werkzaamheden of storingen rond je regio. Kun je kijken of de volgende tips die je hier kunt bekijken werken? Zo niet leg het dan even uit.
Ik raad je even aan om op het 2G netwerk te gaan om te kijken of dat wel werkt. Even je toestel opnieuw starten en anders even als het kan je simkaart opnieuw in het toestel te plaatsen en aan doen.
jfaltena
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Onder het kopje SMS de handleiding van mijn toestel gevonden; stappen gevolgd die vermeld waren onder De telefoon voor het Internet instellen; dat was eigenlijk al genoeg hulp; heb nu in ieder geval weer werkend internet en FB 😉

Met dank,
John
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jfaltena ,

Dat is dan toch fijn om te horen dat je internet weer werkt!
Nog en fijne 2e Pinksterdag verder :).

Mocht je later nog in de toekomst en vraag hebben stel deze gerust op het Forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic