NicoleB1983

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alphen aan den Rijn | Heel vaak geen bereik en verbinding valt continu weg tijdens gesprekken!!!

Het bereik is echt te treurig voor woorden. Heel vaak heb ik geen bereik van het
netwerk. Sinds augustus een nieuw toestel, dat is precies hetzelfde als daarvoor.
Simkaart is net nieuw dus dat is het ook niet. Al honderd keer contact opgenomen
, maar een oplossing komt er niet.

Nu het grootste probleem!! In en rondom mijn eigen huis heb ik dus ook geen bereik.
Dit ligt zeer zeker niet aan mijn toestel. Diverse mensen met Vodafone hebben hier last van
bij mij in en rondom het huis. Postcode is 2408, er zou volgens jullie informatie zelfs 4G moeten zijn.
Nou ik jullie vertellen, dat zelfs 3G te veel gevraagd is hier. Ik betaal jullie een hoop geld elke maand en verwacht dat ik goede service en bereik heb.


53 Reacties 53
Philine1992

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier op gebied 2403 Alphen aan den Rijn geen problemen.. Abonnement werkt gewoon? 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Werkt het bij de rest ook weer goed? Laat het ons even weten!
Suzie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij staat er wel gewoon vodafone nl en 5 bolletjes bereik maar ik kan nogsteeds niet bellen als ik dat probeer dan gaat ie niet over en daarna komt er call failed te staan.
Suzie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dus nogsteeds t zelfde als de afgelopen 4 dagen..
Joxie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee, hier werkt het nog steeds niet. Volgens mij spreken wij ook over postcode 2404 en niet over 2403 :). Blijkbaar zit daar verschil in!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb jullie info doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Onze collega's zijn ermee bezig. Bedankt voor de signalen.
Suzie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik hoop dat het snel word opgelost want het is wel heel vervelend om niet te kunnen bellen of gebeld te worden al 4 dagen !
josinasv

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ook nog steeds hetzelfde. Met 3g en als ik mn telefoon alleen op gsm zet hetzelfde. Wel streepjes maar niet kunnen bellen of gebeld worden. Smsen kan niet. Internet alleen via wifi. Soms staat er ook no service. Dus bij mij maakt het niet uit hoe ik mijn instellingen zet van mn telefoon. Telefoon ook al ik weet niet hoe vaak opnieuw opgestart, batterij eruit gehaald, simkaart eruit gehad. Niets werkt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi!

Deze storing staat nu ook op ons storingenboard: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/2404-Alphen-aan-den-Rijn/td-p/106800

Abonneer je op het topic dan houden we je op de hoogte.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@NicoleB1983 bedankt voor je bericht. Op dit moment zijn er geen problemen bekend in jouw regio. Heb je de tips van Bas al eens doorlopen?
Corina68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb in Papenveer (postcode 2461 EL) heel slecht bereik in huis. Voorheen had ik geen problemen, maar sinds kort moet je op een bepaalde plaats voor het raam gaan staan wil je kunnen bellen.

Groeten Corina

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Is er onlangs in jouw omgeving iets veranderd? Nieuwe woningen, werkzaamheden?
Of heb je misschien een nieuw toestel/simkaart? dat zou al invloed kunnen hebben.
Corina68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, geen nieuwe woningen, geen nieuwe telefoon of simkaart.
Het is heel vervelend.
Sinds kort heeft mijn man via zijn werk een vodafone abb. Hij kreeg eerst problemen, ik had toen nergens last van maar inmiddels hebben we allebei ontzettend veel problemen met binnen bellen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb de netwerkdekking op jouw postcode gecontroleerd. De 3G-dekking is inderdaad niet optimaal. Hierbij kan het inderdaad voorkomen dat je geen binnendekking hebt. Stel je toestel eens in op 2G. Merk je dan verschil?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic