NicoleB1983

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alphen aan den Rijn | Heel vaak geen bereik en verbinding valt continu weg tijdens gesprekken!!!

Het bereik is echt te treurig voor woorden. Heel vaak heb ik geen bereik van het
netwerk. Sinds augustus een nieuw toestel, dat is precies hetzelfde als daarvoor.
Simkaart is net nieuw dus dat is het ook niet. Al honderd keer contact opgenomen
, maar een oplossing komt er niet.

Nu het grootste probleem!! In en rondom mijn eigen huis heb ik dus ook geen bereik.
Dit ligt zeer zeker niet aan mijn toestel. Diverse mensen met Vodafone hebben hier last van
bij mij in en rondom het huis. Postcode is 2408, er zou volgens jullie informatie zelfs 4G moeten zijn.
Nou ik jullie vertellen, dat zelfs 3G te veel gevraagd is hier. Ik betaal jullie een hoop geld elke maand en verwacht dat ik goede service en bereik heb.


53 Reacties 53
1skis1973

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds vanmorgen vroeg een zeer slecht bereik op postcode 2403EV. Zowel met een nokia 808 als een nokia C1. Netwerk valt om de zoveel tijd uit. Simkaart, batterij verwijderen maakt niks uit. Heel af en toe zelfs een Egprs verbinding?? Volgens vodafone geen storingen bekend?

Mvg, l.joha
Janb51

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2403sn idem op iphone4s. Zeer slecht signaal en geen internet
1skis1973

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een hele dag met een superslechte verbinding nu weer voluit werkende 3G en statusbar... Geen idee of er iets aan gedaan is...
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Er is inderdaad iets aan gedaan. Er was een storing vanwege een stroomuitval. Dit is nu weer opgelost. Fijn dat je verbetering merkt! 😄
Yv64

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt het dat er nog of weer een storing is in Alphen aan den Rijn? Want wij kunnen niet bellen en er zijn problemen met gebeld worden. Dat lukt de één wel en de ander niet. Best vervelend eerlijk gezegd
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Yv64, allereerst welkom op het forum! Vervelend dat je deze problemen ervaart. Om welke postcode gaat het precies? Probeer eens of het 2G (GPRS) netwerk wel goed werkt.
Yv64

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag 3 dat ik in postcode 2405 niet kan bellen of gebeld worden maar vooral niet toegeven dat er een storing is hoor terwijl meerdere mensen er last van hebben. Zou fijn zijn als jullie er wat aan gaan doen want hier betaal ik NIET voor. Heb dit bericht ook via twitter verstuurd. Ben benieuwd waar ik antwoord krijg
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Yv64, ik heb je vraag even samengevoegd met een ander topic. Dat houdt eea wel zo overzichtelijk.

Ik heb al meer signalen opgevangen dat het netwerk nog niet optimaal functioneert. Dit is nu doorgegeven aan onze technici. Die kijken het na.

Laat je ff iets weten als je verbetering merkt?

Yv64

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het doorgeven. Vanochtend kon ik weer bellen en gebeld worden. Hoop dat dat zo blijft anders meld ik het wel weer......!!
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé Yv64, goed om te horen, dank voor je reactie!
Yv64

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik was te vroeg met juichen. Postcode 2405. Kan weer niet bellen of gebeld worden. Dit wordt echt irritant. Ik begin nu echt nijdig te worden want hier heb ik geen abonnement voor.......!!
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Yv64, heb je wel nog bereik? Of is dat weggevallen? Zou je als test je toestel nog even handmatig op 2G (GSM) willen instellen?
Yv64

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb alles geprobeerd maar kan niet bellen of gebeld worden. Zodra ik mijn postcode verlaat, kan ik weer bellen en kan men mij weer bereiken. Dit is nu dag 4. Heel slecht van vodafone en dit is echt mijn laatste abonnement bij jullie als dit niet snel wordt opgelost
TOK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij ons hetzelfde probleem, sinds donderdag 16 mei al geen telefoon en 3G bereik in postcode 2405.
 
Zaterdag al gemeld bij de klantenservice, maar nog steeds niet opgelost. Graag actie!
buzzenb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook al vanaf donderdag ellende. In de winkel als oplossing recetten gehad maar nu nog telkens geen netwerk. Heb nu ##002# verzendtoets 2x gedaan en 2G ipv 3G ingesteld en nu kan ik weer bellen. Ik weet alleen niet voor hoe lang 😞
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Om het verhaal compleet te krijgen wil ik graag weten of 2G wel normaal functioneert.
Welk toestel gebruiken jullie?
Yv64

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik een samsung advance. Als ik mijn toestel op gsm zet dan kan ik bellen en gebeld worden maar bereik is nog geen 80%. Maar zodra ik hem op 3G zet dan is al het bereik weg. Hoop dat jullie hier wat mee kunnen en aan gaan doen want nogmaals, we betalen voor 3G en dan is het wel zo fijn als alles naar behoren functioneert
1skis1973

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Postcode 2403 wederom zeer slechte verbinding, zowel nokia 808 als nokia c1. Toestel uitschakelen en simkaart verwijderen heeft geen zin. Ook in 2g minimale ontvangst.
TOK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Iphone 4S
2G werkt ook niet.
Bovenin de balk wordt 80-100% verbinding en 3G weergegeven.
Bellen lukt helemaal niet. Als je gebeld wordt krijgt de beller het bericht dat degene niet bereikbaar is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic