aydinbaranoglu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis, en jullie klantenservice is 2 stuivers waard.

Mijn vriendin maakte gebruik van het alles in 1 op reis.
Vanaf het begin werden er steeds onverklaarbare kostens gemaakt en hiervoor werd meerdere malen terug gebelde (€0,45 per gesprek).
Elke keer werd het teruggestord en wisten ze niet waar het aan lag.
Vervolgens gebeurden het weer en toen kwamen ze ermee dat ze teveel internet gebruikte.
Toen ik haar erop wees dat dat niet mogelijk zou zijn, want dan zou ze een smsje krijgen werd er mij verteld dat dat na een sessie pas gebeurde. Dit is ons niet verteld. Toen wou ze het bedrag van €4 niet terugstorten dus vroeg ik om een manager. Voor hem was ik te laag om mee te spreken dus die wou me niet aan de lijn hebben. Toen ik vroeg wat de naam van die manager was werd er heel leuk gezegd dat ze het gesprek zou beindigen.

En als die het zogenaamd wel doet, dan valt het internet vaak weg, soms voor een gehele dag, en daar hoor je ons niet over zeuren

Ik ben momenteel al 3 jaar abbonoment houder bij vodafone met een abbonoment van €57,50 en ik kan jullie verzekeren dat ik die niet ga verlengen.

Dank jullie wel voor jullie waardeloze service.
Met alles behalve vriendelijke groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat klinkt echt als een vervelende ervaring, @aydinbaranoglu ! Ik kan me voorstellen dat je je frustratie hierover kwijt wilt. Echter is het Forum niet het goede medium hiervoor helaas:(. Hier kunnen dit soort individuele zaken niet behandeld worden, omdat we via het Forum geen privégegevens kunnen overleggen. Ik wil je dus vragen om contact op te nemen via onze Facebook of Twitterpagina. Hier kunnen we je online wel verder helpen. Welkom op het Forum trouwens!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat klinkt echt als een vervelende ervaring, @aydinbaranoglu ! Ik kan me voorstellen dat je je frustratie hierover kwijt wilt. Echter is het Forum niet het goede medium hiervoor helaas:(. Hier kunnen dit soort individuele zaken niet behandeld worden, omdat we via het Forum geen privégegevens kunnen overleggen. Ik wil je dus vragen om contact op te nemen via onze Facebook of Twitterpagina. Hier kunnen we je online wel verder helpen. Welkom op het Forum trouwens!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic